ארלינג הולאנד: "זה ההבדל בינינו לבין באיירן"

החלוץ שהשווה ל-2:2 התאכזב לאחר ההפסד: "הם מנצלים הזדמנויות ומנצחים משחקים ואנחנו לא. היה עליי להבקיע יותר משער אחד אבל רוב השוערים לא הודפים כמו נוייר". היץ: "עלינו להיות חזקים יותר בהגנה"

(גודל טקסט)

בורוסיה דורמטונד חלמה לשחזר את הניצחון על באיירן מינכן בסופר קאפ מהעונה שעברה והצליחה לחזור מפיגור 2:0 אך לבסוף נכנעה 3:2. יוליאן בראנדט יכול להיות מרוצה מכך שחזר לכבוש לראשונה מאז ינואר. זו הפעם השלישית בה היא נכנעה לבווארים בארבעת המשחקים האחרונים על התואר הזה, ומאזנם בסופר קאפ עומד על שש זכיות אל מול חמישה הפסדים. כבר בשבת תארח דורטמונד את פרייבורג ותקווה להתאושש שכן, כזכור, היא נכנעה 2:0 ללאוגסבורג בליגה. בקבוצה מקווים שג'יידון סאנצ'ו יהיה כשיר למשחק.

"דורטמונד חזרה בגדול במחצית השנייה לעתים נדירות אפשרה לבאיירן להגיע למצבים, אך נכנעה לשער מוזר של ג'ושוע קימיך", נכתב ב"קיקר". ב"בילד" פרגנו לארלינג הולאנד: "הספרינטים שלו מרשימים. הוא גרם למשחק להתעורר והלחיץ את הגנת באיירן".

הולאנד שקבע 2:2, אמר לאחר המשחק: "יכולנו לנצח את המשחק. כמובן שאנחנו מרגישים רע אחרי השריקה, היינו ממש קרובים. לדעתי זה ההבדל בין הקבוצה הטובה בעולם – באיירן מינכן, לבין הקבוצה שלנו. הם מנצלים הזדמנויות ומנצחים משחקים. כבשתי שער אבל היה עליי לכבוש שוב. רוב השוערים לא מסוגלים לנפק את ההצלה שמנואל נוייר עשה. עלינו להרים את הראש ולהמשיך לשחק את המשחק שלנו, זה יהיה חשוב בשבועות הקרובים".

שחקני בורוסיה דורטמונד מאוכזבים על רקע החגיגות של באיירן מינכן | Matthias Hangst/Bundesliga/Bundesliga Collection via Getty Images

לוסיאן פאברה היה קצר ותמציתי ולא נשמע מאוכזב מדי בניגוד לחניכיו: "יכולנו לנצח, הייתה לנו הזדמנות להשיג בעצמנו את ה-2:3. היו הרבה דברים טובים ולחצנו טוב, הגענו להזדמנויות".

השוער מרווין היץ שמילא את מקומו של רומן בורקי הפצוע, אמר: "אנחנו צריכים להיות חזקים יותר בהגנה, עשינו שינוי במחצית. מה שניקח מהיום הזה הוא שאנחנו מסוגלים לשחק כדורגל טוב. כבשנו שער אחד פחות מדי וספגנו אחד יותר מדי. אנחנו בטח לא מרוצים מהתוצאה. לבאיירן היה מזל גדול עם שער הניצחון וזה מתסכל מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי