העדיף את זהבי: "גצה היה קרוב לחתימה בלברקוזן"

פטר בוס, מריו גצה | TF-Images/TF-Images via Getty Images

לאחר שהגרמני הפתיע עם מעבר לפ.ס.וו של החלוץ הישראלי, פטר בוס, שהדריך את שניהם בעבר, חשף מדוע ויתר על האופציה ואמר: "הבחירה שלו מפתיעה, ציפיתי שהוא ירצה לשחק במדינת כדורגל גדולה יותר"

(גודל טקסט)

בשבוע שעבר השלימה פ.ס.וו עוד רכש מרשים לקראת סיום חלון העברות. לאחר שהחתימה את ערן זהבי קודם לכן, הקבוצה ההולנדית הודיעה גם על צירופו של אלוף העולם לשעבר, מריו גצה, שחתם לשנתיים אצל האדומים-לבנים. החיבור בין החלוץ הישראלי לאקס דורטמונד הצית את דמיונם של האוהדים באיינדהובן, אך אמש (שבת) חשף מאמן מכבי תל אביב לשעבר, פטר בוס, כי הקשר הגרמני היה קרוב לחתימה בשורות באייר לברקוזן, אותה העדיף לפני פ.ס.וו.

"גצה היה כפסע מחתימה בלברקוזן. הוא מאוד רצה לשחק אצלנו. הייתה לו רק בעיה אחת וזו העובדה שיש לנו את פלוריאן וירץ על העמדה שלו", סיפר בוס, שאימן בעבר את גצה בדורטמונד, בראיון ל"טלחרף" ההולנדי.

המאמן הוסיף: "הצעד שהוא בחר לעשות בסוף מפתיע מאוד. גצה הוא אלוף העולם, ששיחק בדורטמונד ובבאיירן מינכן. אתה מצפה משחקן שמגיע ממועדון גדול שנמצא במדינת כדורגל גדולה להישאר במצב הזה. עכשיו הוא בפ.ס.וו, שזה מועדון גדול אבל במדינת כדורגל קטנה".

מריו גצה | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי