דורטמונד מתכוננת לדרבי, באיירן רוצה להמשיך לדרוס

ארלינג הולאנד | Claudio Pasquazi/Anadolu Agency via Getty Images

אחרי ההפסד ללאציו, הצהובים-שחורים נחושים לנצח את שאלקה השנואה במשחק הגדול של חבל הרוהר (שבת, 19:20 בספורט3). אלופת אירופה מחפשת ניצחון שישי ברצף נגד פרנקפורט. סאנה שב לסגל של פליק: "הוא ישתלב לאט לאט"

(גודל טקסט)

המחזור החמישי של הבונדסליגה נפתח היום (שישי) עם המפגש בין שטוטגארט לקלן, כאשר מחר האלופה באיירן מינכן תפגוש את פרנקפורט, ולאחר מכן נקבל את המנה העיקרית של היום – בורוסיה דורטמונד תארח את שאלקה לדרבי הסוער של חבל הרוהר.

דורטמונד – שאלקה (19:20, ישיר בספורט3)

הצהובים-שחורים מגיעים למשחק המסקרן מחר אחרי שהפסידו 3:1 ללאציו במחזור הפתיחה של ליגת האלופות, במשחק שגרר הרבה מאוד ביקורות על המאמן לוסיאן פאברה. הכוכבים הצעירים לא הצליחו להתמודד עם צ'ירו אימובילה וחבורתו, וינסו להשכיח את התוצאה המאכזבת מול אחת היריבות השנואות שלהם. דווקא בליגה, דורטמונד נראית לא רע בינתיים עם שלושה ניצחונות מארבעה משחקים.

"זה יכול לקרות לפעמים, לא לעתים קרובות מדי, אנו מקווים. הדרבי נגד שאלקה יהיה שונה לחלוטין ונעשה הכל כדי להשיג את הניצחון בו" אמר פאברה לקראת המשחק. ניקו שולץ ייעדר מהסגל של דורטמונד למשחק בעקבות פציעה, כמו גם דן-אקסל זגאדו ומרסל שמלצר שטרם פתחו את העונה.

לוסיאן פאברה
פאברה. "הדרבי נגד שאלקה יהיה שונה לחלוטין" | LARS BARON/POOL/AFP via Getty Images

בצד הכחול של הנהר המצב נראה עוד פחות זוהר. לאחר פתיחת עונה זוועתית, הכוללת שלושה הפסדים ותיקו, המאמן דויד ואגנר פוטר מתפקידו. מנואל באום מונה למחליפו, אך עוד לא הצליח לרשום ניצחון עם שאלקה, הממוקמת במקום ה-17 והלפני אחרון, עם נקודה אחת ומאזן שערים עגום של 16:2. אם זה לא מספיק, המאמן הגרמני ייאלץ להסתדר ללא הבלם אוזן קבאק שמורחק, מה שיצר חור גדול במרכז ההגנה.

באיירן מינכן – פרנקפורט (16:20, ישיר בספורט3)

אלופת אירופה, הקבוצה החזקה בעולם כיום, מגיעה למפגש לאחר שהביסה 0:4 את אתלטיקו מדריד בליגת האלופות, בעוד ערב מרשים של השחקנים באדום. הקבוצה של האנזי פליק נמצאת בכושר מטורף, כאשר ב-37 המשחקים האחרונים שלה היא הפסידה רק פעם אחת בלבד, זכר למשחק נגד הופנהיים בו מואנס דאבור הבקיע.

"בשלב זה, כל שחקני הסגל כשירים" אמר פליק לקראת המשחק והוסיף לגבי מצבו של לירוי סאנה: "הוא ייכלל בסגל שלנו למשחק, אבל לא יפתח בהרכב. אנחנו צריכים לשלב אותו לאט לאט". סרג' גנאברי, שנמצא בבידוד ייעדר מהמשחק, כמו גם קורנטן טוליסו שמורחק.

שחקני באיירן מינכן. רוצים להמשיך ולדרוס | ANDREAS GEBERT/POOL/AFP via Getty Images

משחקים נוספים

מיינץ – בורוסיה מנשנגלדבאך
לייפציג – הרטה ברלין
אוניון ברלין – פרייבורג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי