הופנהיים חילצה 1:1 מול ברמן, 77 דקות למואנס דאבור

החלוץ פתח בהרכב, אך לא עזר לכחולים לחזור למסלול הניצחונות בווזרשטדיון. אגשטיין הבקיע ראשון עבור המארחת, גייגר קבע חלוקת נקודות. וולפסבורג ניצחה לראשונה אחרי ארבע תוצאות תיקו עם 1:2 על ארמיניה בילפלד

(גודל טקסט)

המחזור החמישי בבונדסליגה המשיך גם היום (ראשון) עם שני משחקים מסקרנים במיוחד. את הערב פתחה וולפסבורג שהשיגה ניצחון ראשון העונה לאחר 1:2 על ארמיניה בילפלד. מאוחר יותר מואנס דאבור והופנהיים נפרדו ב-1:1 נגד ורדר ברמן.

ורדר ברמן – הופנהיים 1:1

דווקא אחרי ה-1:4 הענק על באיירן מינכן, הופנהיים חטפה נפילת מתח עם שני הפסדים רצופים. הערב, קיוותה לצאת לדרך חדשה בברמן עם מואנס דאבור בהרכב. המארחת הייתה זו שכבשה ראשונה בדקה החמישית מרגליי מקסימיליאן אגשטיין, אך כעבור 17 דקות דניס גייגר מצא את השוויון. דאבור היה יכול להשלים מהפך בדקה ה-45, אך רשם החמצה איומה מקרוב וגם מאוחר יותר לא הצליח למצוא את שערו השני העונה בליגה, לפני שהוחלף בדקה ה-77. ורדר ברמן נשארה במקום השישי, בעוד הופנהיים נותרה שמינית.

מואנס דאבור, שחקני הופנהיים | Carmen Jaspersen/picture alliance via Getty Images

וולפסבורג – ארמיניה בילפלד 1:2

הזאבים רשמו פתיחת עונה מבלבלת במיוחד עם ארבע תוצאות תיקו רצופות, אבל היום הכל נגמר לאחר ניצחון ביתי על העולה החדשה. המארחת יצאה לבליץ וכבשה שני שערים תוך דקה. בדקה ה-19 החלוץ ההולנדי גבוה הקומה,  ואוט וחהורסט, פרץ למרכז הרחבה והצליח להכניע את שוער היריבה עם בעיטה שטוחה לצד ימין.

לא חלפו 60 שניות ו-וולפסבורג הבקיעה את השני. אדמיר מחמדי מצא במסירה חכמה את מקסימיליאן ארנולד שהגיע למצב של אחד על אחד ולא התבלבל מול שטפן אורטגה. ארמיניה בילפלד הצליחה למצוא את השער המצמק 10 דקות לסיום מרגלי סוון שיפלוק, אך זה לא מנע מהאורחת לרשום הפסד שלישי ברציפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי