נחשף סעיף השחרור של ארלינג הולאנד מדורטמונד

הנורבגי בן ה-20, שסומן גם על ידי ריאל מדריד כחלוץ העתיד, לא צפוי לעזוב את גרמניה בקרוב. מתי זה עשוי לקרות וכמה זה יעלה למי שתנסה לצרפו? פרטים חדשים

(גודל טקסט)

רק לפני שנה פרץ לחיינו ארלינג הולאנד, אז עוד נער בן 19 שהחל להרעיד רשתות בקצב מסחרר בזלצבורג. מי שהחל לקבל דקות משמעותיות על תקן מחליפו של מואנס דאבור שעזב לסביליה, כבש 16 שערים ב-14 מחזורים בליגה האוסטרית, בליגת האלופות העמיד מספרים היסטוריים של שמונה שערים בשישה משחקים וכך הוא מצא את עצמו כבר בינואר מתקדם לדורטמונד תמורת 20 מיליון יורו, בהתאם לסעיף שחרור.

גם בדורטמונד, על אף פערי הרמות בין הבונדסליגה האוסטרית לבונדסליגה הגרמנית ואפילו העובדה שעם הצהובים-שחורים כבר שיחק בשמינית גמר ליגת האלופות ולא בבתים, הוא לא עצר לרגע. בשלב 16 האחרונות הוא כבש צמד שלא הספיק בשני משחקים נגד פריז סן ז'רמן, בליגה הוא כבש עוד 13 שערים ב-15 משחקים וגם העונה לזכותו חמישה שערים בחמישה משחקים בנוסף לשני בישולים בבונדסליגה ועוד שער במחזור פתיחת ליגת האלופות נגד לאציו.

חוזהו של הולאנד בדורטמונד יסתיים רק בקיץ 2024 וזהו לא סוד שהוא הגיע במטרה לצבור דקות משמעותיות ברמות הגבוהות ולצבור ניסיון לפני שיצטרף לאחת מענקיות היבשת, אבל המידע החדש שנחשף אמש (שני) עוסק בכך שבניגוד לפרסומים שונים בחודשים האחרונים, הנורבגי הצעיר לא צפוי לעזוב את דורטמונד בקיץ, אלא רק בעוד כמעט שנתיים.

ארלינג הולאנד | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

לפי העיתונאי פבריציו רומנו, סעיף השחרור של הולאנד עומד על 75 מיליון יורו "בלבד", סכום שכמובן הוסכם על ידי הצדדים במעמד החתימה וניתן לשער שלולא היה גבוה יותר לא היה עובר החלוץ לדורטמונד, אבל בתמורה לכך הסכים הולאנד שהסעיף ייכנס לתוקף רק ביוני 2022 – כך שדורטמונד לא תמהר לשחררו עד אז, למורת רוחם של אנשי ריאל מדריד ומועדוני הפאר שסימנו אותו כחלוץ העתיד.

דורטמונד כבר הוכיחה לא פעם שהיא לא ממהרת לוותר על הנכסים שלה, אלא אם תקבל את הסכום המבוקש ולראיה אירועי ג'יידון סאנצ'ו בחודשים האחרונים, שלמרות רצונו העז, שלא לומר דרישתו לעבור למנצ'סטר יונייטד, תג המחיר הבלתי מתפשר בסך 120 מיליון יורו והצבת אולטימטום שאחריו תיסגר לחלוטין האפשרות שיעזוב, לא אפשרו לשדים האדומים לקדם את המגעים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי