סוכנו לשעבר של לבנדובסקי נעצר לאחר שאיים וסחט את החלוץ

רוברט לבנדובסקי | Maxim Shemetov - Pool/Getty Images

בפולין מדווח כי צ'זארי קוצ'ארסקי, אשר ייצג את השחקן במשך 10 שנים עד 2018, איים על כוכב באיירן מינכן שאם לא ישלם לו 20 מיליון יורו - יחשוף עבירות מס שכביכול ביצע

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

איש העסקים הפולני והכדורגלן לשעבר, צ'זארי קוצ'ארסקי, נעצר אתמול (שלישי) בחשד לסחיטת רוברט לבנדובסקי. על פי דיווח בתקשורת הפולנית, הסוכן מואשם בכך שניסה לסחוט מכוכב באיירן מינכן 20 מיליון יורו ואיים עליו שיחשוף עבירות מס שלכאורה ביצע לאחר שהחלוץ ביקש לסיים את ההתקשרות עמו.

קוצ'ארסקי ייצג את הפולני הבינלאומי במשך עשר שנים במהלכן סייע להעבירו מלך פוזנן הפולנית לדורטמונד, בה רשם ארבע שנים מוצלחות ולאחר מכן הסוכן העביר אותו לבאיירן מינכן, בה הוא משחק עד היום.

השניים היו חברים טובים ואף ניהלו עסקים ביחד מחוץ לעולם הכדורגל, אך כאמור, הידידות הגיעה לקיצה בפיצוץ. בשנת 2018, לבנדובסקי החליט לפטר את הסוכן לקראת חידוש חוזהו אצל הבווארים ולהפסיק את קשריו העסקיים איתו. קוצ'ארסקי, שכנראה לא רצה להישאר בידיים ריקות ולראות את היהלום הענק חומק מבין אצבעותיו, העביר לחלוץ מסר לפיו כדאי לו מאוד לשלם 20 מיליון יורו בעבור שירותיו.

צז'ארי קוצ'ארסקי | Lukasz Laskowski / PressFocus/MB Media

חלוץ באיירן מינכן, שמיוצג מאז על ידי סוכן העל הישראלי פיני זהבי, הרגיש מאוים מהדברים ופנה למשטרה הפולנית. קוצ'ארסקי נחקר באזהרה במהלך השנה ונעצר אתמול. בהקלטות שהגיעו לידי המשטרה הפולנית מתוך פגישה של השניים במסעדה יוקרתית בוורשה ב-2019, נשמע קוצ'ארסקי מאיים על לבנדובסקי: "20 מיליון יורו, השלווה שלך שווה כל כך הרבה יותר, שלם לי ואסתיר את העובדה שאתה ואשתך עברייני מס".

על פי הדיווח, לבנדובסקי השיב לו: "אפס זלוטי, אפס יורו". כמו כן, צוין כי לפני הפגישה בין השניים החלוץ הורה ליועציו לנתח את הכנסותיו בכדי לוודא שלא ביצע התחמקות מתשלום מס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי