Sport1 Banner

דאבור: "אולי רצינו יותר מדי לנצח". החלוץ כובש כל 130 דקות

חלוץ נבחרת ישראל הגיע לעשרה שערים במדי הופנהיים ב-1,300 דקות בלבד. לאחר ההפסד 3:1 לאוניון ברלין אמר: "גילינו מנטאליות מעולה בעשרה שחקנים, אחרי ה-1:1 אולי היה עדיף להסתפק בתיקו". בגרמניה החמיאו

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

מואנס דאבור רשם אתמול (שני) את שערו העשירי בהופנהיים ב-23 משחקים ובסך הכל 1,300 דקות. העונה, למשל, יש לו ארבעה שערים ב-499 דקות בלבד, סטטיסטיקה מצוינת. אלא שהשער שלו נגד אוניון ברלין לא הספיק וקבוצתו נכנעה 3:1, במה שהיה משחק הליגה הרביעי ברציפות שלה ללא ניצחון. הופנהיים יכולה להתנחם בכך שבשנה שעברה היו לה שתי נקודות פחות (חמש) בשלב הזה של העונה. פלוריאן גרליץ', קשר הקבוצה תקף: "מבחינתי לא הגיע לנו לקבל כרטיס אדום, זו אכזבה עצומה. כולנו עצובים כי שיחקנו טוב בעשרה שחקנים אבל החמצנו".

לאחר המשחק אמר דאבור: "למרבה הצער לא הצלחנו לקבל תגמול על העבודה הקשה והניסיון לקאמבק לאחר הכרטיס האדום. אני חושב שגילינו מנטאליות טובה מאוד, אך לצערנו זה לא הספיק וכמובן שאנחנו מאוכזבים. השער שלי רצינו מאוד לנצח, אולי יותר מדי, ועלינו ללמוד מכך".

המאמן סבסטיאן הונס: "נכנסנו למשחק טוב ויצרנו מצבים במחצית הראשונה, יכולנו להוביל, אבל אחרי ההפסקה זה לא היה אותו דבר, הרגשתי כאילו חסרה לנו אנרגיה, לא יכולנו לתת אקסטרה וכמובן שהכרטיס האדום השפיע על המשחק. אני מרוצה מכך שהקבוצה נלחמה, לא היה אפשר לשים לב שאנחנו בחיסרון מספרי. השוויון היה ראוי אבל אז ספגנו שוב".

דאבור. עשרה שערים בהופנהיים | Matthias Hangst/Getty Images

"הופנהיים הפסידה אחרי מחצית ראשונה פרועה וקצבית מצד שתי הקבוצות, והאדום של רוברט סקוב היה כנראה קשה מדי", נכתב ב"בילד". "להופנהיים יש את דאבור, אך לאוניון ברלין יש את מקס קרוסה", נכתב ב"קיקר". "הופנהיים זרקה את כולם קדימה והמארחת יכלה לכבוש שערים נוספים".

עוד באותו נושא: מואנס דאבור

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי