הולאנד מתוסכל: "אני צריך להבקיע יותר שערים"

מרקו רויס, ארלינג הולאנד | Lars Baron/Bundesliga/Bundesliga Collection via Getty Images

כוכב דורטמונד כאב את ההפסד 3:2 לבאיירן: "הם הטובים בעולם ואנחנו צריכים לעשות צעד קדימה ולהיות טובים כמוהם". המנהל המקצועי: "הוא אובססיבי להצלחה". הומלס תירץ, פאברה: "הגענו לכל כך הרבה מצבים"

(גודל טקסט)

כמה שדורטמונד חיכתה למפגש מול באיירן מינכן, שיכל לשנות גורל של עונה. הצהובים-שחורים אירחו אתמול (שבת) בזיגנאל אידונה פארק את הבווארים כששתי הקבוצות עם מאזן זהה וקיוו לרשום הפתעה שתעלה אותם לפסגה ואולי תיתן להם תקוות במאבק האליפות בהמשך, אך לבסוף נכנעו 3:2 בתום משחק אדיר – והקבוצה הטובה בעולם שוב יצאה עם ידה על העליונה ופתחה פער קטן במקום הראשון.

צפו ב-2:3 של באיירן על דורטמונד

מי שלקח קשה את ההפסד היה ארלינג הולאנד, חלוץ דורטמונד, שכבש את השער שצימק ל-3:2 בדקה ה-83. הסקורר בן ה-20 יכל למצוא את הרשת הרבה לפני השער שכבש, אך לא הצליח לכבוש בשלושת המצבים אליהם הגיע בשלב מוקדם יותר במשחק ונשמע מאוד מתוסכל לאחר המשחק: "אני צריך להבקיע יותר שערים. אם לא ננצל את המצבים שאנחנו מגיעים אליהם במשחקים ברמה כזו – לא ננצח".

"באיירן הקבוצה הטובה בעולם ואנחנו צריכים לעבוד יותר קשה קשה כדי לעשות צעד קדימה ולהיות טובים כמוהם", המשיך החלוץ הנורבגי. קצת מצחיק שהולאנד, שכבש 11 שערים ב-11 משחקים העונה בכל המסגרות, מרגיש שהוא צריך לכבוש יותר, ואולי זה מסביר את האמרה שסיפק יממה לפני המשחק מיכאל זורק (המנהל המקצועי של דורטמונד): "הוא אובססיבי להצלחה".

דורטמונד ספגה אתמול אחרי ארבעה משחקים רצופים בכל המסגרות בהם שמרה על רשת נקייה, ושר ההגנה, מאטס הומלס, התייחס לעניין ודיבר על חוסר המזל שקבוצתו סבלה ממנו: "המזל לא היה בצד שלנו. מה אני יכול להגיד? כל שלושת השערים שספגנו הוסטו על ידי שחקן שלנו לרשת", אמר הבלם המאוכזב אחרי שהשער הראשון של דויד אלאבה נכבש ב"עזרה" של תומא מונייה, השער השני של רוברט לבנדובסקי הוסט על מינימלית על ידי הומלס עצמו והשלישי של לירוי סאנה שפשף את רגלו של מנואל אקאנג'י.

מאטס הומלס, ארלינג הולאנד | Friedemann Vogel – Pool/Getty Images

לקראת הסיום לבנדובסקי כבש שער נוסף שהעלה את באיירן ל-2:4, אך הוא בוטל לאחר התערבות VAR. הומלס אמר: "אם השער היה מאושר, זה היה כבר ארבעה שערים שהוסטו לרשת, אבל אף אחד לא ידבר על זה בדיעבד, זה ברור לי. מזל ומזל רע אלה דברים מכריעים בכדורגל, במיוחד במשחקי צמרת. באיירן כרגע חזקה מאוד התקפית, אבל מאוד פתוחה הגנתית. זה היה ברור שהמשחק יתפתח כפי שהתפתח ושהוא יוכרע על לטובת מי שיהיה יותר אפקטיבי".

גם מאמן דורטמונד, לוסיאן פאברה, התייחס לעניין האפקטיביות וחוסר ניצול המצבים, מכיוון שגם מרקו רויס רשם מספר החמצות והיה נראה שהצהובים-שחורים באמת יכולים לעשות את זה. "הגענו לכל כך הרבה הזדמנויות, זה לא יאומן", אמר פאברה והוסיף: "אבל למרות המצבים, בסופו של דבר עשינו הרבה טעויות והפסדנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי