לייפציג נעצרה בפרנקפורט, 3:3 להופנהיים ללא דאבור

יוסוף פולסן נגד פרנקפורט | Ronald Wittek - Pool/Getty Images)

יוסוף פולסן הציל את הקבוצה של נגלסמן מהפסד לאחר שני ניצחונות מרשימים. קבוצתו של דאבור לא הצליחה לנצח את שטוטגרט ללא הישראלי שמחלים מקורונה. לברקוזן ניצחה את ארמיניה בילפלד לפני באר שבע

(גודל טקסט)

צפו בחגיגה הגרמנית של השבת

צפו: פרנקפורט – לייפציג 1:1

לאחר הניצחונות על פריז סן ז'רמן ופרייבורג, הקבוצה של יוליאן נגלסמן קיוותה להמשיך במומנטום החיובי במשחק החוץ נגד העיטים, אך פגרת הנבחרות לא עשתה טוב לאורחת, שניצלה מהפסד מפתיע בזכות שער של יוסוף פולסן. בדקה ה-43, אנדיקה מצא ברבוק עם כדור עומק מצוין רגע לפני הירידה למחצית, והמארחת עלתה ליתרון מפתיע. בדקה ה-57, החלוץ נהדר של לייפציג עלה מהספסל וקבע את תוצאת המשחק לאחר בישול של אנחליניו. למרות התיקו, בעקבות המעידה של באיירן מינכן, לייפציג לא התרחקה מהצמרת ונשארה במרחק 2 נקודות מאלופת אירופה בפסגה.

הופנהיים – שטוטגרט 3:3

מואנס דאבור עדיין נמצא בבידוד בשל העובדה שנדבק בקורונה, כאשר הקבוצה שלו הייתה קרובה לניצחון הליגה הראשון שלה מאז ה-1:4 האדיר נגד באיירן מינכן בסוף ספטמבר. הופנהיים עלתה ליתרון במשחק בזכות שער של כריסטוף באומגרטנר (16), האורחת משטוטגרט ביצעה מהפך מהיר עם שערים של ניקו גונסאלס (18) וסילאס וואמאנגיטוקה (27).

במהלך המחצית השנייה השחקנים בכחול חזרו למשחק בזכות שער חשוב של ראיין ססניון (48), ובדקה ה-70 כדור עונשין מדויק של אנדריי קראמריץ' קבע מהפך נוסף במשחק. אקורד הסיום של המשחק הדרמטי הגיע בדקה ה-92, כאשר מארק-אוליבר קמפף כבש בדרמטיות וקבע חלוקת נקודות.

קמפף חוגג. שער שוויון דרמטי | Matthias Hangst/Getty Images

שאלקה – וולפסבורג 2:0

וולפסבורג שעוד לא הפסידה העונה בליגה שמחה מאוד לפגוש את שאלקה, שניצחונה האחרון בליגה היה אי שם ב-17 בינואר, לפני יותר מעשרה חודשים. הירוקים השתלטו על המשחק כצפוי וכבר אחרי שלוש דקות עלו ליתרון מראשו של ואוט וחהורסט. בדקה ה-23 קסאבר שלאגר הכפיל את התוצאה אחרי מהלך קבוצתי מדהים. וולפסבורג עלתה באופן זמני למקום החמישי בטבלה עם 14 נקודות, מנגד, שאלקה נשארה במקום הלפני אחרון עם שלוש נקודות בלבד.

ניצחון קליל של וולפסבורג | Sascha Steinbach – Pool/Getty Images

באייר לברקוזן – ארמיניה בילפלד 1:2

לקראת משחקה נגד הפועל באר שבע ביום חמישי הקרוב, הקבוצה של פטר בוס קיוותה לצאת עם שלוש נקודות קלות מהמשחק הביתי נגד בילפלד, אך היא ספגה שער עצמי אומלל ונאלצה לסיים בתיקו מאכזב. זה התחיל עם שער של לאון ביילי בדקה ה-27 עם בעיטה חזקה מתוך הרחבה. בדקה ה-47 הגיע הרגע הביזארי של המשחק, סדריק ברונר, מגנה של לברקוזן, החזיר כדור לשוערו לוקאס הרדצקי, שלצערו בעט את הכדור לשערו, למרות שהמסירה אליו כלל לא הייתה למסגרת ואיזן את התוצאה. בדקה ה-88 אוהדי לברקוזן בבית נשמו לרווחה, כאשר אלכסנדר דראגוביץ' כבש את שער הניצחון במשחק.

ניצחון דרמטי של לברקוזן | Friedemann Vogel – Pool/Getty Images

תוצאות נוספות

מנשנגלדבאך – אאוגסבורג 1:1
(בונדסליגה שנייה) – פאדרבורן – סט. פאולי 0:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי