צפו בתקציר: 3:5 משוגע לוולפסבורג על ורדר ברמן

רצף תוצאות התיקו של ברמן נקטע במשחק שכלל מהפך ושישה שערים ב-47 הדקות הראשונות, וחהורסט הקפיץ את המארחת למקום החמישי בבונדסליגה. וגם: 0:2 לניוקאסל על פאלאס בפרמיירליג, וייסמן לא שותף ב-1:1 של ויאדוליד

(גודל טקסט)

איזו פתיחה משוגעת למחזור התשיעי בבונדסליגה. וולפסבורג ניצחה 3:5 מדהים את ורדר ברמן, במשחק בו ששת השערים הראשונים הובקעו כבר אחרי 47 דקות והמארחת השיגה שערים מאוחרים כדי לשמור על המומנטום, להימנע מהפסד בכורה ולטפס זמנית למקום החמישי בליגה.

וולפסבורג פתחה את העונה עם ארבע תוצאות תיקו רצופות ומאז ניצחה שלושה משחקים ובין לבין סיימה בתיקו נוסף, אבל היום היא ספגה לראשונה העונה יותר משער אחד – ולמזלה יש לה את הסקורר ההולנדי ואוט וחהורסט שסידר לה ניצחון שלישי ברצף, על חשבון ורדר ברמן שנקטע לה רצף של חמישה משחקי בונדסליגה בהם סיימה ב-1:1!

וחהורסט. צמד נהדר בדרך למקום החמישי | Swen Pförtner/picture alliance via Getty Images

הטירוף התחיל כבר אחרי 13 דקות, כאשר לאונרדו ביטנקורט העלה את ורדר ברמן ליתרון חוץ מהיר, אבל רידל באקו וג'ון ברוקס הפכו במהירות הבזק עם שערים בדקות 22 ו-25 בהתאמה. הקצב המסחרר נמשך והיה זה קווין מוואלד שקבע 2:2 כבר בדקה ה-35, שלוש דקות בלבד אחרי שעלה מהספסל, אבל זה ממש לא היה הסוף כי המארחת ירדה למחצית ב-2:3 עם שערו הראשון במשחק של וחהורסט.

שתי דקות בלבד במחצית השנייה הגיע קאמבק נוסף של ורדר ברמן, שהפעם נהנתה משער עצמי של ברוקס, אבל כאמור בסופו של דבר הגיע וחהורסט בדקה ה-76, האורחת גם מצאה את עצמה ב-10 שחקנים בעקבות כרטיס צהוב שני ואדום שספג מוואלד, שעלה מהספסל רק לאור חשש שז'אן מנואל מבום יבצע עבירה נוספת ויורחק, ובשנייה האחרונה של המפגש היה זה הפולני ברטוש ביאלק שקבע את תוצאת הסיום.

צפו: 0:2 לניוקאסל על פאלאס. 1:1 לוויאדוליד ללא וייסמן

בליגה האנגלית יצא לדרך המחזור ה-10 ונרשמה דרמה גדולה בלונדון, שם קריסטל פאלאס הפסידה 2:0 לניוקאסל. שני המאמנים הגיעו בסגלים חסרים, כשפאלאס חסרה בין השאר את ווילפריד זאהה שנדבק בקורונה וניוקאסל התייצבה למשחק בין השאר ללא אלן סן-מקסימין, אבל למגפייז היה את קאלום ווילסון ששב מפציעה ובדקה ה-88 הוא כבש את השער הראשון במשחק. ז'ואלינגטון, שבישל לו, הכפיל את היתרון כעבור דקה וניוקאסל עם ניצחון יקר אחרי שני הפסדים, פאלאס לעומתה עם הפסד שלישי רצוף.

קאלום ווילסון | Newcastle United/Getty Images

בליגה הספרדית, ויאדוליד רשמה משחק שלישי ברציפת ללא הפסד. אחרי שני ניצחונות בכורה במחזורים הקודמים, ויאדוליד סיימה ב-1:1 בקרב התחתית נגד לבאנטה – שכמו ברמן בגרמניה, גם היא עם חמש תוצאות 1:1 רצופות. מרקוס אנדרה כבש לזכות ויאדוליד בדקה ה-57, אבל פנדל של קמפאניה בדקה ה-83 קבע חלוקת נקודות שמשמעותה שהן נשארות צמודות זו לזו, ויאדוליד עם 10 נקודות ולבאנטה עם 8. שון וייסמן ישב על הספסל לכל אורך 90 הדקות, על אף שקבוצתו בצעה רק שלושה מתוך חמישה חילופים אפשריים.

בליגה הצרפתית נפתח המחזור ה-12 ובמשחק הראשון נפרדו ללא הכרעה שטרסובורג וראן. המדורגת לפני אחרונה עלתה בביתה ליתרון מפתיע אחרי 24 דקות משער של אדריאן תומאסון, אבל בדקה ה-40 הורחק סטפן מיטרוביץ' הסרבי באדום ישיר והותיר את שטרסבורג ב-10 שחקנים וראן ניצלה זאת כדי להעביר הילוך, אולם הסתפקה בשער שוויון בלבד שכבש המחליף אדריאן הונו בדקה ה-60.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי