בגרמניה טענו שהשיפוט היה לטובת באיירן, מולר כעס על ההגנה

שער של שטוטגארט נפסל אחרי ספק עבירה על נוייר, ב"בילד" הכריזו: "זה גבולי, האלופה ניצלה בנס". הקשר כעס: "אנחנו סופגים כל הזמן ועלינו להבקיע לפחות פעמיים". פליק החמיא לגורצקה: "מנהיג"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן לא נלחצה מהפיגור בשטוטגארט וחזרה לנצח בבונדסליגה אתמול (שבת) עם 1:3, רגע לפני המפגש נגד לייפציג השנייה בטבלה ביום שבת. מה שמדאיג את המוליכה הוא משחק ההגנה. הבווארים ספגו כבר תשעה שערים במשחקי החוץ – כמעט שניים בממוצע לערב, והוציאו 13 כדורים מהרשת בתשעה משחקים. רק פעמיים שמרו הבווארים על שער נקי בליגה. ואם כבר הגנה, הבלם הצרפתי הצעיר ניאנזו קואסי (18) ערך הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת כשעלה מהספסל ל-21 הדקות האחרונות.

בתקשורת הגרמנית נכתב כי "באיירן ניצלה בנס" ("בילד"). המארחת עלתה ליתרון 2:1 אלא שאז השופט צפה במהלך ב-VAR וזיהה תפיסה של קוליבאלי בחולצתו של הקפטן מנואל נוייר שעשה שטות מוחלטת. בצד של שטוטגארט זעמו."ראיתי את השער, אני לא חושב שקוליבאלי תופס אותו", אמר המאמן פיליפ פורסטר, ובעיתון הגדול בגרמניה נכתב שהמהלך היה גבולי מאוד ב"קיקר" נכתב על כך שהמארחת הייתה חסרת מזל: " באיירן נקלעה לפיגור, שטוטגארט החמיצה הזדמנות ל-2:0. לאלופה היו הרבה מאוד בעיות ואם הייתה סופגת יותר לא יכלה להתלונן. נוייר הופקר שוב ושוב". דוגלאס קוסטה זכה למחמאות על השער שכבש, הראשון שלו מאז שחזר למועדון.

תומאס מולר סיכם: "אם תסתכל על הטבלה, קבוצות רבות היו רוצות שיהיו לנו בעיות ונמעד. זה לא נהדר, אבל עלינו לקבל את זה. אנחנו בתקופה בה אנחנו סופגים כל הזמן ולכן עלינו להבקיע לפחות פעמיים כדי לנצח. כמובן שזה מטריד אותנו. אנחנו רוצים לשחזר את היכולת מלפני כמה חודשים כאשר בקושי ספגנו. עלינו לתת הכל ולוודא שננצח את המשחקים האלה".

בגרמניה מתחו ביקורת על השער שנפסל | צילום מסך: "בילד"

המאמן האנזי פליק: "כולנו יודעים שהכדורגל שלנו לא קל לצפייה כרגע, אבל אנחנו משיגים תוצאות. הצלחנו לחזור למשחק אחרי השער שספגנו אבל ברור שאנחנו יודעים שעלינו לשחק טוב יותר. היה משחק קשה נגד יריבה שעבדה היטב. הכדורגל שלה אטרקטיבי, הם הקשו עליינו את החיים. אני מקבל גם ניצחונות כאלה".

פליק החמיא ללאון גורצקה: "הוא עוזר לנו לכפות על היעדרו של ג'ושוע קימיך. הוא לוקח מנהיגות. אלה דברים שאני אוהב. הוא מוכיח את עצמו שוב ושוב". כשנשאל על המשחק בליגת האלופות אמר: "עדיין לא החלטנו איזה סגל ייסע למדריד". כזכור, באיירן כבר הבטיחה את העפלתה מהמקום הראשון.

לאון גורצקה: "לחזור אחרי פיגור זה מתיש, הן מבחינה נפשית והן ברמה הפיזית. כרגע אנחנו עושים יותר מדי טעויות ומאפשרים ליריבות להגיע למצבים. למזלינו יש לנו את האיכות לכבוש בעצמנו. אנחנו צריכים לעבוד על זה".

מולר. כועס על ההגנה | Matthias Hangst/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי