דורטמונד חילצה 1:1 מול פרנקפורט, 2:2 בין גלדבאך לפרייבורג

הצהובים שחורים התקשו ללא הולאנד הפצוע ורשמו משחק שני ברציפות ללא ניצחון. קאמדה כבש ראשון, גול אדיר של ריינה קבע את תוצאת המשחק. תוצאה מאכזבת לקבוצה של רוזה לפני ריאל. 19:20 בספורט4: באיירן - לייפציג

(גודל טקסט)

המחזור העשירי בבונדסליגה נמשך הערב (שבת) כשבמוקד קרב הצמרת בין באיירן מינכן ללייפציג שהסתיים ב-3:3 אדיר, אך עוד קודם לכן נערכו ארבעה משחקים במקביל. בורוסיה דורטמונד שוב לא ניצחה וחילצה 1:1 מול פרנקפורט. בורוסיה מנשנגלדבאך סיימה גם היא בתיקו כאשר סיימה ב-2:2 מול פרייבורג. במשחקים נוספים ארמיניה בילפלד ניצחה 1:2 את מיינץ וקלן נפרדה ב-2:2 מול וולפסבורג.

צפו בכל השערים

פרנקפורט – בורוסיה דורטמונד 1:1

הצהובים שחורים ממשיכים לאבד גובה. אחרי ההפסד המפתיע לקלן והפציעה של ארלינג הולאנד, הקבוצה של לוסיאן פאברה לא הרשימה וחילצה נקודה. המארחת כבשה ראשונה כבר בדקה התשיעית לאחר מהלך נפלא של מרטין הינטרגר שהסתיים בשער של שנגמר בסיומת חדה של דאיצ'י קאמדה.

דורטמונד מצאה את השוויון בדקה ה-56 לאחר בעיטה אדירה של ג'ובאני ריינה לחיבורים. דורטמונד חיפשה את שער הניצחון אך לצערה היא הסתפקה רק בנקודה אשר תשאיר אותה לכל הפחות למקום השלישי. פרנקפורט רשמה תיקו חמישי ברציפות.

ג'ובאני ריינה | DANIEL ROLAND/POOL/AFP via Getty Images
שחקני פרנקפורט | Mario Hommes/DeFodi Images via Getty Images

פרייבורג – בורוסיה מנשנגלדבאך 2:2

לפני המשחק המכריע נגד ריאל מדריד ביום רביעי, גלדבאך נעצרה וסיימה בתיקו מול פרייבורג בשוורצוואלדשטדיון. בריל אמבולו הבקיע ראשון לזכות הקבוצה של מרקו רוזה בדקה ה-23 אך המארחת השלימה מהפך משער של פיליפ לינהארט (32) ופנדל של וינצ'נזו גריפו (48). אלסן פלייה הגיב במהרה עם שער משלו בדקה ה-50, אך האורחת לא הצליחה להשלים מהפך.

שחקני פרייבורג | Ronald Wittek – Pool/Getty Images

תוצאות נוספות

 קלן – וולפסבורג 2:2

ארמיניה בילפלד – מיינץ 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי