משחק עונה לתפארת: 3:3 מטורף בין באיירן ללייפציג

שני מהפכים ושישה שערים בקרב הצמרת בין האלופה לסגניתה בטבלה. קומאן סיפק שלושה בישולים, מולר כבש צמד ומנע הפסד שהיה מוריד את הבווארים מהפסגה. פורסברג הבקיע וסידר שער לאנקונקו, קלייברט הוסיף לזכות האורחת

(גודל טקסט)

קרב הצמרת בין באיירן מינכן ללייפציג שעמד במרכז המחזור ה-10 בבונדסליגה, הבטיח וגם קיים: האלופה והמוליכה נפרדה הערב (שבת) ב-3:3 מסגניתה בטבלה, בתום משחק מרתק ומלא בשערים באליאנץ ארנה, שכלל גם שני מהפכים. התוצאה הותירה את המצב בטבלה בעינו, כאשר הבווארים במקום הראשון והקבוצה של יוליאן נגלסמן רחוקה שתי נקודות מהם, אם כי לברקוזן עשויה לעלות מחר למקום השני על חשבון לייפציג, אם תשיג ניצחון.

כריסטופר אנקונקו, שחזר לסגל האורחת, העלה אותה ליתרון בדקה ה-19 לאחר שהתחבר למסירת העומק של אמיל פורסברג והשאיר מאחור את מנואל נוייר, לפני שגלגל לרשת החשופה. רבע שעה לאחר מכן, זה כבר ההיה 1:2 לבאיירן. ג'מאל מוסיאלה בן ה-17 כבש את שערו השלישי העונה בבעיטה מדויקת מקו ה-16, שם מצא אותו קינגסלי קומאן. ארבע דקות חלפו וקומאן בישל גם לתומאס מולר, שניצל את המסירה של הצרפתי מהאגף וחתם מצוין את המהלך שהחל רוברט לבנדובסקי, כדי להעניק את היתרון לבאיירן.

הטירוף רק התחיל באותו שלב, כי בדקה ה-36 הגיע השוויון של לייפציג: ג'סטין קלייברט הכניע את נוייר בבעיטה שטוחה וכבש את שער הבכורה שלו בליגה הגרמנית, שקבע 2:2. המהפך השני במשחק הושלם שלוש דקות בלבד בתוך המחצית השנייה, בהתקפה נפלאה של האורחים. אנחליניו פרץ באגף שמאל והגבהה כדור מסובב לראשו של פורסברג, שנגח פנימה את השלישי של לייפציג.

מוסיאלה. הכישרון הגדול של באיירן | ANDREAS GEBERT/POOL/AFP via Getty Images

נגמר? לא אם תשאלו את הטרבליסטית ואת שני הכוכבים שלה הערב. קומאן קיבל מסירה ממוסיאלה בצד ימין וניצל זאת כדי לרשום בישול שלישי הערב, כשהרים לרחבה ומצא שם את מולר, שהבקיע בנגיחה את השני שלו במשחק וקבע שוב שוויון, אשר נשמר עד לשריקת הסיום.

נגלסמן אמנם לא הצליח לצאת ממינכן עם שלוש נקודות שהיו מעלות אותו לפסגה, אך כן שמר על מאזן נקי מהפסדים נגד האלופה כמאמן לייפציג. הקבוצה שלו תקווה לחזור לנצח במחזור הבא, כשתארח את ורדר ברמן. באיירן, מצדה, תפגוש את אוניון ברלין המפתיעה ותרצה בוודאי לשפר את ההגנה, משימה בה יוכל לעזור לה ג'ושוע קימיך שאמור לחזור עד אז לכשירות מלאה.

לבנדובסקי מול אנקונקו | Lukas Barth-Tuttas – Pool/Getty Images
תומאס מולר חוגג | Lukas Barth-Tuttas – Pool/Getty Images
שחקני לייפציג חוגגים | Sven Hoppe/picture alliance via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי