לא בשיאה: הרצף המדאיג של באיירן מינכן

קינגסלי קומאן, תומאס מולר | Clemens Bilan - Pool/Getty Images

הטרבליסטית נקלעה לפיגור בכל חמשת המחזורים האחרונים בליגה ובתום ה-1:1 נגד אוניון ברלין, שמטה נקודות פעמיים ברציפות לראשונה ב-2020. פליק: "לא היינו על המגרש בדקות הראשונות". ציוני דרך ללבנדובסקי ולמולר

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

העייפות והפציעות ממשיכות לגבות מחיר מבאיירן מינכן. הקבוצה שזכתה בטרבל לפני חודשים ספורים שמטה אתמול (שבת) נקודות זה המחזור השני ברציפות והשלישי מתוך ארבעת האחרונים בבונדסליגה, לאחר שסיימה ב-1:1 נגד אוניון ברלין, הקבוצה המפתיעה בגרמניה בעונה הנוכחית. רוברט לבנדובסקי החזיר את הבווארים מפיגור מוקדם עם שער בדקה ה-67 ועזר לחלץ נקודה, אולם האלופה ראתה את לייפציג, שגברה על ורדר ברמן, משתווה אליה בפסגת הטבלה, כאשר לברקוזן עשויה לעקוף את שתיהן אם תנצח את הופנהיים הערב.

מי שהגיע לציון דרך מכובד הוא תומאס מולר, היחיד מבין שחקני באיירן מינכן שפתח בכל משחק ליגה העונה ושיחק אתמול בפעם ה-555 במדי הקבוצה. רק ספ מאייר, אוליבר קאן, גרד מולר ופרנץ בקנבאואר ערכו יותר הופעות ממנו. לבנדובסקי, מצדו, כבש את שערו ה-28 ב-24 הופעות בבונדסליגה בשנת 2020. אף שחקן בחמש הליגות הבכירות באירופה לא כבש יותר מהפולני, שרחוק שער אחד מ-250 כיבושים בליגה הגרמנית. לצערו, זה לא הספיק כדי להשיג שלוש נקודות אתמול ובפעם הראשונה השנה, באיירן סיימה שני משחקים רצופים בבונדסליגה ללא ניצחון.

"לא נראינו טוב, היינו יכולים לספוג שער שני. היה ברור מהפתיחה שנקבל את השער הראשון. אוניון הגיעה להזדמנויות טובות עוד לפני כן". אמר מנואל נוייר ל'סקיי' לאחר התיקו, והתייחס לכך שבאיירן נקלעה לפיגור של שער בפעם החמישית ברציפות בליגה: "כשוער, תמיד מפריע לך לא לשמור על שער נקי וכמובן שרצינו לעשות את זה היום. העומס? לא נחפש תירוצים, אנחנו תמיד מתמודדים עם כמות גדולה של משחקים".

גם המאמן האנזי פליק, באופן טבעי, לא היה מרוצה: "לא היינו על המגרש בדקות הראשונות. היינו חסרי ביטחון, העדפנו לשחק ברוגע ובכדורים ארוכים. לא אהבתי את זה ודיברתי על זה במחצית, זה השתפר אחרי ההפסקה אבל אנחנו יודעים שאפשר לשחק טוב יותר ושזו תהיה עונה קשה עבורנו. זה היה ברור לנו מההתחלה".

באיירן איבדה במהלך המשחק את לאון גורצקה, שהוחלף בדקה ה-76 בעקבות פציעה. פליק הסביר כי הקשר הרגיש דקירה כשביצע ספרינט ורק לאחר שיעבור בדיקות, יתברר האם מדובר בנזק רציני.

מולר סיכם: "אנחנו נקלעים לפיגור בתדירות גבוהה בשבועות האחרונים ואם זה קורה לך כאן בברלין, אתה מסתבך. הם שיחקו על הדברים שהקשו עלינו. יש לנו את היכולות והאיכויות כדי לחזור מפיגור, אבל לפעמים זה לא מספיק לניצחון". ביום רביעי יחכה לבאיירן מבחן נוסף, נגד אחת משתי הקבוצות היחידות שטרם הפסידו העונה בבונדסליגה: וולפסבורג הרביעית בטבלה (21:20, שידור ישיר בספורט4).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי