1:2 לבאיירן על וולפסבורג, 66 דקות לדאבור בהפסד הופנהיים

שחקני באיירן מינכן חוגגים | M. Donato/FC Bayern via Getty Images

הבווארים ניצחו לראשונה אחרי שתי תוצאות תיקו ברציפות בזכות צמד של לבנדובסקי. החלוץ הישראלי פתח בהרכב, קבוצתו נכנעה 1:0 ללייפציג. לברקוזן המשיכה ללהוט עם 0:4 על קלן ושמרה על המקום הראשון

(גודל טקסט)

אחרי שהמחזור ה-12 נפתח אתמול (שלישי) עם ניצחונה של בורוסיה דורטמונד, המחזור ה-12 הושלם היום עם חמישה משחקים, כשבמוקד, באיירן מינכן ניצחה 1:2 את וולפסבורג, באייר לברקוזן פירקה 0:4 את קלן והופנהיים עם מואנס דאבור הפסידה 0:1 לר.ב לייפציג.

באיירן מינכן – וולפסבורג 1:2

האלופה חזרה לנצח אחרי שתי תוצאות תיקו ברציפות ושמרה על פער הנקודה מלברקוזן המוליכה. מקסימיליאן פיליפ העלה את האורחים ליתרון כבר בדקה ה-5, אך צמד של רוברט לבנדובסקי בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ובדקה ה -50 הפכו את התוצאה והבטיחו את הניצחון לבווארים.

רוברט לבנדובסקי | CHRISTOF STACHE/POOL/AFP via Getty Images

באייר לברקוזן – קלן 0:4

המוליכה המפתיעה רשמה את ניצחונה החמישי ברציפות בכל המסגרות, הרביעייה השלישית ברצף והשביעית בחודש וחצי האחרונים. מיטשל וייזר כבש את הראשון לזכות האדומים כבר אחרי שמונה דקות ומוסא דיאבי הכפיל את התוצאה רק שתי דקות אחר כך. חניכיו של פטר בוס נרגעו עד פתיחת המחצית השנייה, שם כבשו פעמיים תוך חמש דקות, פטריק שיק בדקה ה-54, ופלוריאן ווירץ שחתם את תוצאת המשחק בדקה ה-59.

שחקני באייר לברקוזן חוגגים | Ralf Treese/DeFodi Images via Getty Images

הופנהיים – ר.ב לייפציג 1:0

מואנס דאבור פתח והוחלף בדקה ה-66, שש דקות אחרי שראה את יוסוף פולסן מעלה את האורחים ליתרון. הופנהיים ספרה הפסד ליגה שני ברציפות ונותרה במקום ה-13 עם 12 נקודות בלבד. לייפציג מנגד, ספרה ניצחון שני ברציפות, נותרה במקום השלישי ושמרה על פער הנקודה מהמוליכה לברקוזן.

מואנס דאבור מול דני אולמו | DANIEL ROLAND/POOL/AFP via Getty Images

תוצאות נוספות:

שאלקה – פרייבורג 2:0
ארמניה בילפלד – אאוגסבורג 1:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי