לייפציג מעדה, 1:2 דרמטי להופנהיים של דאבור על מנשנגלדבאך

השלישית בטבלת הבונדסליגה השיגה רק 0:0 מול קלן, הישראלי וחבריו הפכו פיגור לניצחון חשוב על החבורה של מרקו רוזה. פרנקפורט ניצחה לראשונה מזה חודשיים וחצי

(גודל טקסט)

אחרי שאוניון ברלין השיגה ניצחון מכובד על בורוסיה דורטמונד ולפני המשחק המרכזי בין המוליכה לברקוזן לאלופה באיירן מינכן, חמישה משחקים נערכו היום (שבת) במסגרת המחזור ה-13 בבונדסליגה. ר.ב לייפציג מעדה נגד קלן, מואנס דאבור והופנהיים גברו על מנשנגלדבאך בזכות מהפך דרמטי ופרנקפורט קטעה בצורת ארוכה מאוד של משחקים ללא ניצחון. בנוסף, ודרר ברמן ומיינץ נפרדו בחלוקת נקודות בתום קרב תחתית ושאלקה שוב הפסידה, הפעם לעולה החדשה ארמיניה בילפלד.

ר.ב לייפציג – פ.צ קלן 0:0

בידיעה ששתי הקבוצות שמעליה בטבלה נפגשות ראש בראש הערב, הקבוצה של יוליאן נגלסמן התייצבה למשחק הביתי מהמקום השלישי בטבלה ועם הזדמנות להפעיל לחץ על באיירן ולברקוזן, אך לא הצליחה לרשום ניצחון שלישי רצוף בליגה ובעקבות כך, היא עלולה לראות אחת מיריבותיה לצמרת מתרחקת בטבלה. האורחת נותרה מעל הקו האדום בזכות הנקודה שסחטה מלייפציג. אמאדו היידארה כבש לזכות המארחת בדקה השלישית, אך השער נפסל בצדק בשל נבדל.

בורוסיה מנשנגלדבאך – הופנהיים 2:1

דאבור וחבריו חזרו לנצח אחרי שסיימו בידיים ריקות את שני המחזורים הקודמים, והנחילו לנציגה הגרמנית בליגת האלופות את הפסדה הראשון מאז המחזור השביעי בליגה. הופנהיים התרחקה מהקו האדום ושיפרה עמדות למקום ה-11, אם כי זה עשוי להשתנות בהתאם לתוצאות בהמשך המחזור. מנגד, גלדבאך עלולה להידרדר לכיוון אמצע הטבלה. החלוץ הישראלי עלה מהספסל בדקה ה-71, אחרי שלארס שטינדל העלה את המארחת ליתרון בפנדל בדקה ה-34. אחרי דקות מכניסתו של דאבור, אנדריי קראמריץ' איזן את התוצאה. מרקוס תוראם הורחק בדקה ה-79 והותיר את הקבוצה של מרקו רוזה עם שחקן פחות, ושבע דקות לאחר מכן, ראיין ססניון הבקיע את שער הניצחון של הופנהיים.

פולסן מתוסכל. תיקו מאכזב ללייפציג | RONNY HARTMANN/POOL/AFP via Getty Images
שחקני הופנהיים חוגגים. ניצחון דרמטי | Sascha Steinbach – Pool/Getty Images

אאוגסבורג – איינטרכט פרנקפורט 2:0

הקבוצה של אדי הוטר הייתה קרובה מאוד לניצחון במחזור שעבר, אך איבדה יתרון כפול וסיימה ב-3:3 דרמטי נגד מנשנגלדבאך. הערב היא פגשה את הקבוצה שמדורגת מקום אחד בלבד מעליה, ולשמחתה רשמה ניצחון ראשון בבונדסליגה מאז המחזור השלישי נגד הופנהיים ודאבור, תקופת יובש שנמשכה חודשיים וחצי. אחרי מחצית מאופסת בביתה של אאוגסבורג, האורחת מצאה הרשת בעקבות שער עצמי של המגן רפאל פראמברגר. בדקה ה-87 הגיע השער שחתם את זהות המנצחת, כאשר שטפן אילסנקר האוסטרי כבש וחתם את המשחק.

פרנקפורט קטעה בצורת ארוכה | Stefan Puchner/picture alliance via Getty Images

תוצאות נוספות: מיינץ – ורדר ברמן 1:0, שאלקה – ארמיניה בילפלד 1:0.

עוד באותו נושא: מואנס דאבור

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי