כוכב באיירן בעבר: "הולאנד בשל לעזוב את דורטמונד"

לותר מתיאוס סבור שילד הפלא הנורבגי מוכן לעשות את הצעד הבא בקריירה שלו: "בגיל 20 הוא כבר מנהיג שחושב על טובת הקבוצה וסוחב אותה על גבו". וגם: העזרה בהגנה וההשוואה ללבנדובסקי

(גודל טקסט)

אחרי פתיחת עונה פשוט מפלצתית מבחינה אישית, ארלינג הולאנד עדיין פצוע ובהיעדרו בורוסיה דורטמונד איבדה גובה עם ניצחון ליגה בודד בארבעת המחזורים האחרונים והפ מהמוליכה באיירן עומד כבר על שמונה נקודות. החלוץ הנורבגי הנהדר, שכבש העונה 16 שערים ב-12 הופעות בבונדסליגה ובליגת האלופות, זכה הבוקר (שלישי) לשבחים גדולים מלותר מתיאוס האגדי, שכיכב בעברו במדי הבווארים ובין השאר גם הוביל את נבחרת גרמניה לזכייה במונדיאל.

"ארלינד הולאנד עבור דורטמונד הוא כמו רוברט לנבדובסקי עבור באיירן", אמר מתיאוס בפתיחת דבריו והסביר: "הוא לא רק אחראי לשערים של הקבוצה שלו, אלא גם סוחב אותה קדימה על גבו. בגיל 20, הוא כבר מנהיג וזה אומר עליו ועל אופיו המון. מדובר בשחקן כדורגל שיודע מה הוא צריך לעשות בכל רגע נתון".

מתיאוס המשיך במחמאות: "הולאנד עובד גם בהגנה, משהו שאני מאוד נהנה לראות גם אצל לבודנבסקי. ארלינג הוא לא אחד שיישאר מקדימה ויחכה לכדורים, אלא שחקן קבוצתי שחושב על טובת הקבוצה ולא על עצמו. הגישה החיובית שלו מקרינה על הקבוצה כולה. אנחנו גאים שיש לנו אותו בבונדסליגה, אבל אני חושב שהוא מוכן ובשל לעשות את הצעד הבא וזה מובן וברור שיום אחד הוא יעזוב את בורוסיה דורטמונד".

ארלינג הולאנד | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי