קנס שיא והרחקה ארוכה: עונש כבד למרקוס תוראם

אחרי שירק בפניו של שחקן הופנהיים, חלוץ גלדבאך ישלם 40 אלף יורו, ייקנס גם בשתי משכורות ולא יעמוד לרשות מאמנו בחמשת המשחקים הבאים: "הוא הרוס, אבל לא נאפשר לו ליפול", סיפר המנהל הספורטיבי

(גודל טקסט)

בשורה קשה מאוד לחלוץ בורוסיה מנשנגלדבאך, מרקוס תוראם, שכזכור ספג כרטיס אדום ישיר בדקה ה-79 במהלך ההפסד 2:1 להופנהיים במחזור האחרון וזאת לאחר שירק בפניו של המגן סטפן פוש. הצרפתי בן ה-23 הורחק מחמישה משחקים בפועל ואחד נוסף על תנאי, ספג קנס חסר תקדיםעבור שחקן בונדסליגה ובמקביל נענש בחומרה גם על ידי קבוצתו.

תורם ישלם קנס בגובה 40,000 יורו, שהוא הגבוה ביותר שספג שחקן בונדסליגה אי פעם (השיא הוקדם שייך לקווין דה בריינה, 20 אלף יורו) וזאת בנוסף לעונש שקיבל מגלדבאך, שהודיעה כי שתי המשכורות הקרובות של השחקן הצרפתי ייתרמו למען מטרה חברתית. "מרקוס הרוס והוא הבטיח לי שהוא לא ירק על פוש בכוונה", הסביר מקס אברל, המנהל הספורטיבי של גלדבאך.

אברל טען כי זו התנהגות שאיינה אופיינית לתוראם: "מרקוס אמר לי שבמהלך ויכוח עם סטפן הוא קילל כמה פעמים בצרפתית ושהוא ירק שלא מרצון במהלך זרם מילים והתרגשות רבה. הוא נענשה בחומרה, אבל נשאר האדם שאנחנו מכירים ולא נאפשר לו ליפול". כאמור, אנשי גלדבאך טענו כי היריקה של תוראם לא הייתה מכוונת, אך ההתאחדות הגרמנית לא התחשבה והענישה את השחקן בחומרה.

מרקוס תוראם
מרקוס תוראם | MARIUS BECKER / Contributor

תוראם עצמו התנצל ברשתות החברתיות מיד לאחר האירוע: "היום התרחש משהו שאינו באופי שלי ואסור לו לעולם לקרות. הגבתי ליריב בצורה לא נכונה ומשהו התרחש בטעות ולא בכוונה. אני מתנצל בפני כולם: סטפן פוש, היריבים שלי, חבריי לקבוצה, משפחתי וכל אלה שראו את תגובתי. כמובן שאני מקבל את ההשלכות של ההתנהגות שלי".

תוראם, שיוכל לשוב לסגל של המאמן מרקו רוזה רק ב-22 בחודש ינואר בהתמודדות נגד בורוסיה דורטמונד, יחמיץ את משחק הגביע מול אלברסברג וייעדר גם בארבעת משחקי הליגה הקרובים מול ארמיניה בילפלד, באירן מינכן, שטוטגרט ו-ורדר ברמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי