77 דקות לדאבור, הופנהיים הפסידה בפנדלים והודחה מהגביע

מואנס דאבור מול איברהים טראורה | Christian Verheyen/Borussia Moenchengladbach via Getty Images

הישראלי פתח, הוחלף וראה את קבוצתו מודחת רגע לפני שמינית הגמר ע"י גרויטר פירט מהליגה השנייה לאחר דו קרב בעיטות עונשין. דורטמונד גברה על בראונשווייג, לייפציג הדיחה את אאוגסבורג. חמישייה למנשנגלדבאך

(גודל טקסט)

שלב 32 האחרונות בגביע הגרמני נפתח היום (שלישי) עם שמונה משחקים, כשבמוקד, מואנס דאבור והופנהיים הודחו על ידי גרויטר מהליגה השנייה בפנדלים, כשהישראלי פתח ושיחק 77 דקות. ר.ב לייפציג לא התקשתה וגברה 0:3 על אאוגסבורג. מחר ייערכו עוד שישה משחקים, והשניים הנוספים ישוחקו אחרי פגרת החורף באמצע ינואר.

הופנהיים – גרויטר פירט 2:2 (7:6 בפנדלים)

מואנס דאבור פתח בהרכב לצד אנדריי קראמריץ', וראה את חברו הקרואטי מעלה את הכחולים ליתרון כבר בדקה ה-13. שמונה דקות אחר כך, סבסטיאן ארנסט הימם את הגנת המארחת והשווה את התוצאה. המהפך המפתיע של הקבוצה מהליגה השנייה הגיע בדקה הראשונה של המחצית השנייה מרגלו של מרקו מייהורפר, אך זה לא החזיק יותר מדי ושלוש דקות אחר כך קווין אקפוגומה הניגרי קבע 2:2.

דאבור הוחלף בדקה ה-77 ובדקה ה-94 ראה את קבוצתו מסתבכת. קשר גרויטר החמיץ פנדל ושלח את המשחק להארכה. הקבוצה מהליגה הבכירה לא הצליחה למצוא את הרשת גם בחצי השעה הנוספת והקבוצות הלכו לבעיטות הכרעה מ-11 מטרים. אחרי שקראמריץ' כבש את הראשון, מקסימילאן באאור החטיא מנגד, ומשם הדרך לשמינית הגמר כבר היתה סלולה עבור הופנהיים, אך זו המשיכה להסתבך והחמיצה את הפנדל החמישי, השישי והתשיעי, ולבסוף הפסידה 7:6 אחרי 18 בעיטות.

מואנס דאבור חוגג עם אנדריי קראמריץ' | Sascha Steinbach – Pool/Getty Images

בראונשווייג – דורטמונד 2:0

ניצחון קל לאורחים, שלא התקשו למרות הרכב משני יחסית, שלטו לחלוטין והעפילו לשלב הבא. כבר בדקה ה-12 דורטמונד עלתה ליתרון, כאשר כדור חופשי הוגבה אל הרחבה והריבאונד נחת אצל מאטס הומלס, שהמשיך בקלות לרשת עם כדור למרכז השער. השער השני הגיע רק בדקה ה-90+2, כאשר מרקו רויס בישל לג'יידון סאנצ'ו של התבלבל מתוך הרחבה ובקור רוח שלח כדור שטוח לרשת.

שחקני דורטמונד חוגגים | Oliver Hardt/Getty Images

אאוגסבורג – ר.ב לייפציג 3:0

אחרי התיקו המאכזב שרשמה נגד קלן רק לפני שלושה ימים, הקבוצה של יוליאן נגלסמן הגיעה הערב לאאוגסבורג נחושה מאוד ולא הותירה ליריבתה הזדמנות, כשהשער הראשון במשחק הגיע כבר בדקה ה-11 מראשו של ווילי אורבן מקרן של אנחליניו. למרות יחסי הכוחות, לייפציג הכפילה את יתרונה רק רבע שעה לסיום אחרי בעיטה יפה מחוץ לרחבה של יוסוף פולסן, ואנחליניו כבש בעצמו את השלישי עם בעיטה מרהיבה מקצה הרחבה בדקה ה-82.

ווילי אורבן חוגג | CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images

אלברסברג – מנשנגלדבאך 5:0

חניכיו של מרקו רוזה טיילו מול היריבה מהליגה הרביעית והסתדרו בקלות. האנס וולף כבש את הראשון כבר בדקה החמישית, ולאסלו בנס קבע 0:2 בדקה ה-21 עם שער יפה מחוץ לרחבה. אם לא די בפערים המקצועיים, אלברסברג גם קיבלה אדום בדקה ה-31 כאשר סינאן טקרצ'י הורחק בכרטיס צהוב שני והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. לארס שטינדל קבע 0:3 בדקה ה-35, פטריק הרמן המשיך את החגיגה בדקה ה-69 ואת החמישי והאחרון כבש בפנדל ג'וליו וייאלבה

שחקני מנשנגלדבאך חוגגים | WOLFGANG RATTAY/POOL/AFP via Getty Images

תוצאות נוספות

קלן – אוסנבריק 0:1
שאלקה – אולם 1:3
דינמו דרזדן – דרמשטאט 3:0
אוניון ברלין – פדרבורן 3:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי