שבת בגרמניה: דאבור יתחיל על הספסל מול פרייבורג, לברקוזן תעלה לפסגה?

מואנס דאבור | Harry Langer/DeFodi Images via Getty Images

הבונדסליגה תשוב מהפגרה עם שבעה משחקים שיועברו בשידור ישיר בחבילת הערוצים של ספורט1. הישראלי ימתין להזדמנות, קראמריץ' יפתח. בוס וחניכיו בחוץ מול פרנקפרט, לייפציג אצל שטוטגרט

(גודל טקסט)

אחרי פגרת חורף קצרה, הבונדסליגה תשוב מחר (שבת, שידורים ישירים בחבילת הערוצים של ספורט1) עם לא פחות משבעה משחקים במסגרת המחזור ה-14. במוקד: השניה בטבלה באייר לברקוזן תתארח אצל פרנקפורט, השלישית לייפציג תשחק בחוץ נגד שטוטגרט, מואנס דאבור והופנהיים יארחו את פרייבורג ובורוסיה מנשנגלדבאך תפגוש את ארמיניה בילפלד. במקביל: קלן תתמודד מל אאוגסבורג, ורדר ברמן תשחק נגד אוניון ברלין והרטה ברלין תפגוש את שאלקה החלשה. המחזור יושלם בראשון עם שתי הגדולות: בורוסיה דורטמונד מול וולפסבורג ובאיירן מינכן נגד מיינץ.

הופנהיים – פרייבורג (16:30, ישיר בספורט3)

אחרי ההדחה מהגביע על ידי גרויטר פירת מליגת המשנה לפני הפגרה, הופנהיים תקווה לפתוח את שנת 2021 ברגל ימין ולרשום ניצחון ליגה שני ברציפות. אחרי 13 מחזורים, מואנס דאבור וחבריו ניצבים רק במקום ה-12 עם 15 נקודות והם יקוו להשיג שלוש נקודות שירחקו אותם מהחלק התחתון של הטבלה. מנגד, פרייבורג נמצאת בכושר מצוין והיא סיימה את 2020 עם שלושה ניצחונות רצופים והיא במקום ה-10 עם 17 נקודות. דאבור, שפתח רק פעם אחת בהרכב בששת משחקי הליגה האחרונים, צפוי להתחיל פעם נוספת על ספסל הופנהיים, כשמי שימשיך לקבל את הקרדיט בחלק הקדמי הוא מלך שערי הקבוצה, אנדריי קרמאריץ'.

פרנקפורט – לברקוזן (16:30, ישיר בספורט4)

אחרי ההפסד הדרמטי לבאיירן מינכן, שהעפילה על חשבונה לפסגת הבונדסליגה, באייר לברקוזן והמאמן פטר בוס ינסו להפגין אופי כשיתארחו אצל פרנקפורט בידיעה שניצחון יחזיר אותם לפחות זמנית למקום הראשון. מנגד, המארחת תגיע להתמודדות מהמקום התשיעי ואחרי שני משחקי ליגה רצופים ללא הפסד, כשבמאזנה שלושה ניצחונות ליגה בלבד העונה, אך גם בסך הכל שני הפסדים (סיימה שמונה פעמים בתיקו). מבחינה מקצועית, בוס ייאלץ להסתדר ללא וונדל ודיילי סינקגראבן שנמצאו חיוביים לקורונה ובלי סנטיאגו אריאס, סוון בנדר, צ'ארלס אראנגיס, פאוליניו, אזקיאל פלאסיוס ולארס בנדר הפצועים. לאון ביילי ופטריק שיק יפתחו, אנדרה סילבה יעלה בהתקפת המארחת מנגד.

פטר בוס | INA FASSBENDER/AFP via Getty Image

שטוטגרט – לייפציג (21:30, ישיר בספורט4)

אחרי שאיבדה נקודות במפתיע מול קלן, לייפציג תקווה להתחיל את 2021 ברגל ימין כשתצא למשחק חוץ לא פשוט מול שטוטגרט, שניצבת במקום השביע בבונדסליגה ותגיע לאחר שני משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון. הקבוצה של יוליאן נגלסמן עשויה גם היא לעלות זמנית למקום הראשון בסיטואציה מסוימת, כששערב המחזור היא מדורגת שלישית עם מאזן נקודות זהה לזה של לברקוזן השניה ושתי נקודות פחות מהמוליכה באיירן מינכן שכאמור תשחק ביום ראשון.

בפן המקצועי, ג'סטין קלייברט נמצא בספק בגלל פציעה וכמוהו גם כריסטופר אנקונקו. באשר לרכש הטרי דומיניק סובוסלאי, הקשר שהגיע מזלצבורג אמנם התחיל להתאמן עם חבריו החדשים, אך עדיין לא יוכל לקחת חלק בהתמודדות. לוקאס קלוסטרמן התאושש מפציעה בברך ויוכל להיכלל בסגל. אנחליניו, מרסל סביצר, אמיל פורסברג, דני אולמו ווסוף פולסן יפתחו.

דני אולמו
דני אולמו | Uwe Anspach/Pool via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי