Sport1 Banner

צפו: לייפציג זמנית בפסגה, פרייבורג גברה על הופנהיים של דאבור

אמיל פורסברג חוגג עם דני אולמו | THOMAS KIENZLE/POOL/AFP via Getty Images

חניכיו של נגלסמן גברו 0:1 על שטוטגרט. הישראלי נכנס בדקה ה-76, קבוצתו הפסידה 3:1. לברקוזן נכנעה 2:1 לפרנקפורט, גלדבאך חזרה לנצח עם 0:1 על ארמיניה בילפלד. שאלקה רשמה משחק 30 ברציפות ללא ניצחון

(גודל טקסט)

אחרי פגרה בת שבועיים לכבוד חג המולד וערב השנה החדשה, הבונדסליגה חזרה היום (שבת) לפעילות עם לא פחות משבעה משחקים במסגרת המחזור ה-14, כאשר החמישה הראשונים נערכו במקביל. במוקד, לייפציג עלתה זמנית לפסגה אחרי שניצחה את שטוטגרט, באייר לברקוזן נכנעה לאיינטרכט פרנקפורט ובורוסיה מנשנגלדבאך גברה על ארמיניה בילפלד. בנוסף, פרייבורג המשיכה במומנטום החיובי כשניצחה את הופנהיים של מואנס דאבור (14 דקות) ואוניון ברלין השיגה שלוש נקודות על חשבונה של ורדר ברמן. הרטה ברלין הביסה 0:3 את שאלקה, שממשיכה עם הרצף הנוראי שלה ולא ניצחה כמעט שנה בבונדסליגה.

איינטרכט פרנקפורט – באייר לברקוזן 1:2

הקבוצה של פטר בוס, שהוליכה את הטבלה עד לפני המחזור הקודם, סיימה מחזור שני ברציפות בידיים ריקות ועלולה לאבד את המקום השני בהמשך הערב. מנגד, המארחת השיגה ניצחון שני בשני המחזורים האחרונים. נאדים אמירי כבש לזכות לברקוזן בדקה ה-10, אך אמין יונס השווה בדקה ה-22 ואדמונד טפסובה הבקיע שער עצמי בדקה ה-54, שהעניק לפרנקפורט את שלוש הנקודות.

פרנקפורט חגגה על חשבון לברקוזן | DANIEL ROLAND/POOL/AFP via Getty Images

הופנהיים – פרייבורג 3:1

דאבור נכנס מהספסל בדקה ה-76, אך לא הצליח לעזור לקבוצה של סבסטיאן הנס להימנע מהפסד שלישי בארבעת המחזורים האחרונים. מנגד, האורחת חיברה ניצחון רביעי ברציפות. ארדמין דמירוביץ' בישל לבפטיסטה סנטמריה את השער הראשון של פרייבורג בדקה השביעית, בדקות 12 ו-17 הופנהיים סבלה מחוסר מזל גדול כשאיבדה גם את סבסטיאן רודי וגם את קווין אקפוגומה לפציעות והנס נאלץ לבצע שני חילופים מוקדמים. וינצ'נזו גריפו הכפיל לזכות פרייבורג בדקה ה-34 עם פנדל מוצלח וקאסים אדאמס כבש את השלישי כשנותרו שלוש דקות להפסקה. איחלאס בבו צימק בדקה ה-58, אבל המארחת לא הצליחה לעשות מעבר לכך.

דאבור לא הצליח למנוע הפסד | Uwe Anspach/picture alliance via Getty Images

שטוטגרט – לייפציג 1:0

אחרי מחצית ראשונה בינונית, לייפציג הציגה כדורגל נהדר בחצי השני, הצליחה להשיג ניצחון ועלתה זמנית לפסגה על חשבונה של באיירן מינכן, שתשחק מחר מול מיינץ. אמיל פורסברג פספס הזמנות לעלות את חניכיו של יוליאן נגלסמן ליתרון כאשר החמיץ פנדל בדקה ה-22, אך הסכר נפרץ בדקה ה-67, כאשר אנחליניו הפנטסטי העביר כדור רוחב מהאגף השמאלי שפגע מאחד משחקני הגנת שטוטגרט והגיע לדני אולמו. הספרדי הבקיע מקרוב וקבע 0:1. המארחת רשמה הפסד שני ברציפות ונמצאת במקום ה-11.

שחקני לייפציג חוגגים | Matthias Hangst/Getty Images

ארמיניה בילפלד – בורוסיה מנשנגלדבאך 1:0

החבורה של מרקו רוזה ניצלה את המפגש עם קבוצת התחתית על מנת להתאושש מרצף של ארבעה מחזורים ללא ניצחון, בעוד העולה החדשה ספגה הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים ונותרה במקום ה-16. בריל אמבולו, שפתח במקום מרכוס תוראם המושעה, הבקיע את השער היחיד במשחק בדקה ה-58.

ורדר ברמן – אוניון ברלין 2:0

ניצחון שני ברציפות לקבוצה מהבירה, שממשיכה בעונה הנהדרת שלה והתברגה לפחות בזמנית ברביעייה העליונה בטבלה. הירוקים, מצדם, לא הצליחו להמשיך בתנופה מהניצחון על מיינץ במחזור הקודם וחזרו למגמת ההפסדים. טימותי אווני בישל לשראלדו בקר את השער הראשון בדקה ה-12 והכפיל במו רגליו את היתרון בדקה ה-28.

דמירוביץ' חוגג. פרייבורג בתנופה | Uwe Anspach/picture alliance via Getty Images

הרטה ברלין – שאלקה 0:3

הקבוצה מגלזנקירשן מתקרבת לסגור שנה שלמה ללא ניצחון בבונדסליגה. האחרון שלה נרשם אי שם ב-17 בינואר 2020, אז גברה 0:2 על מנשנגלדבאך, ומאז היא סופרת לא פחות מ-30 משחקים רצופים ללא ניצחון. פשוט מאזן נוראי. הקבוצה נמצאת עמוק במקום האחרון, כאשר מעבר לעובדה שלא ניצחה העונה, צברה בסך הכל ארבע נקודות מתוך 42 אפשריות. מתאו גנדוזי וג'ון קורדובה כבשו עבור הרטה, שטיפסה למקום השלישי וקטעה רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון.

עוד באותו נושא: מואנס דאבור

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי