הפסגה בסכנה: באיירן מינכן איבדה יתרון כפול והפסידה 3:2 למנשנגלדבאך

פלוריאן נויהאוס חוגג נגד באיירן מינכן | WOLFGANG RATTAY/POOL/AFP via Getty Images

לבנדובסקי וגורצקה הבקיעו בפתיחה בדרך לניצחון מרשים, אבל הופמן כבש פעמיים (35 ו-45) ובישל לנויהאוס (49), נוייר רשם שיא שלילי בבונדסליגה והטרבליסטית תאבד את המקום הראשון אם לייפציג תנצח את דורטמונד

(גודל טקסט)

וואו. אין דרך אחרת להגדיר את המשחק שהוציא לדרך את המחזור ה-15 בבונדסליגה הערב (שישי) ב"בורוסיה פארק", בסיומו מנשנגלדבאך יצאה מפיגור כפול וניצחה 2:3 אדיר את הטרבליסטית באיירן מינכן – הפסד ראשון של הבווארים בליגה אחרי שהובילו ביתרון של שני שערים לראשונה מאז פברואר 2011.

צפו בתקציר: 2:3 אדיר לגלדבאך על באיירן

באיירן מינכן שבה מפגרת החורף הקצרה עם 2:5 על מיינץ בו היא נקלעה לפיגור ביתי של שני שערים וכבשה חמישה במחצית השנייה במשחק שהדליק המון נורות אדומות למרות המהפך, אבל הערב היא זו שחוותה על בשרה איבוד יתרון כפול. בדקה ה-20 כבש רוברט לבנדובסקי את שערו ה-20 העונה בבונדסליגה כשדייק מנקודת הפנדל לאחר נגיעת יד שזיהו שופטי המסך ושש דקות אחר כך היה זה לאון גורצקה שנהנה מבישול של לירוי סאנה כדי לקבוע 0:2, אבל אז התעוררה המארחת.

יונאס הופמן היה גיבור הערב של מנשנגלדבאך כשלא רק כבש צמד שהחזיר אותה למשחק, אלא גם היה מי שבישל את שער הניצחון: בדקה ה-35 הוא צימק מבישול של לארס שטינדל, עם תחילת הדקה ה-45 הוא שוב נהנה ממסירה נפלאה של סטינדל, דהר לעברו של מנואל נוייר וגלגל לרשת – שער שנפסל על ידי הקוון בטענה לנבדל ואושר על ידי שופטי המסך – ובדקה ה-49 בישל בעצמו את שער הניצחון לפלוריאן נויהאוס, שבעט כדור חזק ומדויק לפינה של נוייר אחרי איבוד לא מחויב המציאות של ניקלאס זולה.

גיבור הערב. הופמן חוגג 2:2 לפני המחצית | Christian Verheyen/Borussia Moenchengladbach via Getty Images

באיירן מינכן לא רק שרשמה עוד הופעה חלשה בסטנדרטים שלה, כאמור איבדה יתרון כפול והפסידה, אלא גם השוער שלה מנואל נוייר שבר שיא שלילי בבונדסליגה כשהוציא לפחות כדור אחד מהרשת בכל עשרת המשחקים האחרונים. בעקבות ההפסד, באיירן מינכן כמובן עדיין בפסגה עם 33 נקודות במאזנה, אולם מחר לייפציג תארח את בורוסיה דורטמונד (החל מ-19:20 בספורט3) והמשמעות היא שניצחון של סגנית המוליכה יוביל למהפך בטבלה ואילו ניצחון של דורטמונד בהחלט יפתח מחדש את המאבק בצמרת הגבוהה.

גלדבאך, שבמחזור הקודם גברה 0:1 על ארמיניה בילפלד ועצרה רצף של ארבעה מחזורים ללא ניצחון, נותרה שביעית בטבלה, אך היא עם 24 נקודות.

נוייר סופג משחק ליגה עשירי ברציפות | WOLFGANG RATTAY/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי