רביעי בספורט1: הולשטיין קיל חולמת להמם את באיירן מינכן

אריק צ'ופו מוטינג | Alexander Hassenstein/Getty Images

הסיבוב השני בגביע יינעל עם המשחק הראשון בהיסטוריה בין האלופה לבין הקבוצה מהמקום השלישי בליגת המשנה. סאר, רוקה וצ'ופו מוטינג צפויים לפתוח אצל הבווארים, שניצחו ב-13 המשחקים האחרונים במפעל

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

הסיבוב השני בגביע הגרמני יינעל מחר (רביעי החל מ-21:40, שידור ישיר בספורט1), כאשר הולשטיין קיל מליגת המשנה תפגוש לראשונה בתולדותיה את באיירן מינכן הגדולה ותקווה לחולל סנסציה על חשבון הבווארים שזכו בתואר בשנתיים האחרונות. מי שבוודאי תצפה בהתמודדות היא דארמשטאט הצנועה שכבר העפילה וממתינה למנצחת בשמינית הגמר.

רצף הניצחונות של באיירן מינכן בגביע הגרמני עומד על 13 והפעם האחרונה בה היא לא הגיעה לשמינית הגמר הייתה שם בעונת 2000/01, אז הופתעה על ידי קבוצת חובבים בשם מגדבורג, אך הולשטיין קיל לא תרים ידיים מראש ותנסה לנצל את משחק ההגנה הנרפה של הבווארים, שכידוע ספגו בכל אחד מעשרת משחקי הליגה האחרונים שלה.

אלופת אירופה תגיע למשחק לאחר שאיבדה יתרון כפול ונוצחה 3:2 על ידי בורוסיה מנשנגלדבאך במחזור האחרון. מנגד, הולשטיין קיל אמנם רחוקה רק נקודה מפסגת ליגת המשנה וחולמת על העפלה ראשונה בתולדותיה לבונדסליגה, אולם היא לא ניצחה בשני משחקי הליגה האחרונים ושלה ובסוף השבוע סיימה רק ב-1:1 מול סט. פאולי.

כצפוי, המאמן האנסי פליק יבצע שינויים. אריק צ'ופו מוטינג, שהבקיע צמד בסיבוב הקודם, צפוי לפתוח על מנת לאפשר מנוחה לרוברט לבנדובסקי הלוהט, כשגם בונה סאר ומארק רוקה אמורים לקבל את המקום ב-11. קינגסלי קומאן, שלא פתח בהפסד לגלדבאך, יעלה ככל הנראה בחלק הקדמי, כשגם מנואל נוייר, דויד אלאבה וג'רום בואטנג הוותיקים אמורים לעלות בהרכב. סרג' גנאברי אמנם חזר לאימונים, אבל הוא עדיין לא צפוי להיכלל בסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי