בלינגהאם יחזור לסגל מול מיינץ, דאבור על הספסל מול בילפלד

מואנס דאבור | Alex Grimm/Getty Images

שבת בבונדסליגה: הקשר ישוב לסגל דורטמונד מול נועלת הטבלה (16:20, ספורט4), סאנצ'ו והולאנד יפתחו. חלוץ נבחרת ישראל שוב מחוץ להרכב הופנהיים (16:20, ספור3). לייפציג תוכל לעלות זמנית לפסגה מול וולפסבורג

(גודל טקסט)

המחזור ה-16 בבונדסליגה ייצא לדרך הערב (שישי) ויימשך מחר (שבת) עם שישה משחקים מסקרנים. במוקד נמצאת דורטמונד, שתנסה לגבור על מיינץ האחרונה ולהתקרב אל המקום הראשון (החל מ-16:20, שידור ישיר בספורט4). בנוסף, לייפציג תוכל לעלות זמנית לפסגה אם תנצח את וולפסבורג (חגיגה גרמנית, 16:20, ישיר בספורט3) ומואנס דאבור והופנהיים יפגשו את ארמיניה בילפלד (חגיגה גרמנית, 16:20, ישיר בספורט3). במשחק המאוחר, מנשנגלדבאך תתארח אצל שטוטגרט (החל מ-19:20, שידור ישיר בספורט1).

דורטמונד – מיינץ

הצהובים-שחורים נמצאים עם תנופה מאז מינוי של אדין טרזיץ' לתפקיד המאמן ובמחזור האחרון השיגו 1:3 חשוב ביותר על לייפציג, בזמן שבאיירן מינכן הפסידה למנשנגלדבאך ועל כן הפער מהמקום הראשון עומד על חמש נקודות בלבד. כעת, הקבוצה תנסה לרשום ניצחון שלישי ברציפות ולהמשיך להתקדם במעלה הטבלה, כאשר מולה ניצבת האחרונה, שלא ניצחה שבעה משחקים רצופים בליגה, הפסידה בשלושת האחרונים ועל הקווים שלה עומד המאמן הרביעי העונה (שירשום בסך הכל את משחקו השני בתפקיד).

דורטמונד תקבל בחזרה את ג'וד בלינגהאם, אך מרסל שמלצר ותורגן הזאר ימשיכו להיעדר, וכמובן גם אקסל ויטסל, שככל הנראה סיים את העונה. טרזיץ' אמר לקראת המשחק: "מיינץ הפסידה 5:2 לבאיירן אחרי שהובילה 0:2. אנחנו לא מסתכלים על הטבלה לראות איפה הם, אלא מסתכלים למה הם מסוגלים ומה החוזקות שלהם. הם הרשימו במינכן וגם בהפסד האחרון שלהם מול פרנקפורט ואפשר היה לראות מה הם יכולים לעשות. היכולת שלהם מול באיירן זו אזהרה עבורנו". מרקו רויס, ג'יידון סאנצ'ו וארלינג הולאנד יפתחו בהתקפה.

ג'וד בלינגהאם | Mario Hommes/DeFodi Images via Getty Images

וולפסבורג – לייפציג

הקבוצה של יוליאן נגלסמן פספסה הזדמנות לעלות לפסגה במחזור האחרון כשהפסידה לדורטמונד. גם מחר היא תוכל לעשות זאת, אך רק באופן זמני, שכן באיירן תשלים את המשחק החסר שלה מול פרייבורג ביום ראשון (החל מ-16:25, שידור ישיר בספורט3). דומיניק סובוסלאי ייאלץ להמשיך להמתין לבכורה שכן הוא לא כשיר להתמודד, וגם מרסל סאביצר, קונרד ליימר ואיברהימה קונאטה ייעדרו. וולפסבורג, מבחינתה, השתפרה מאוד בשבועות האחרונים עד לא ניצחה בשני המשחקים האחרונים. היא נמצאת במקום השישי עם 25 נקודות, שש פחות מלייפציג שבמקום השני.

יוליאן נגלסמן | Mario Hommes/DeFodi Images via Getty Images

הופנהיים – ארמיניה בילפלד

מעמדו של מואנס דאבור אצל המארחת ירד לאחרונה. במחזור האחרון הוא כלל לא שותף (ישב על הספסל במשך 90 דקות) ובשניים שלפניו עלה כמחליף לקראת הסיום ורשם 33 דקות במצטבר. גם מחר חלוץ נבחרת ישראל לא יעלה ב-11, למרות שהופנהיים נמצאת בתקופה רעה מאוד עם שני הפסדים רצופים בליגה וארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים. בתווך, היא גם הודחה מהגביע על ידי גרויטר פירת' מהליגה השנייה. הקבוצה נמצאת במקום ה-14 ורחוקה רק חמש נקודות מהקו האדום, עם 15 במאזנה. היריבה, שהיא העולה החדשה, נמצאת במקום ה-15 עם 13 נק' ומגיעה במומנטום אחרי ניצחון על הרטה ברלין.

משחקים אחרונים

ורדר ברמן – אאוגסבורג (חגיגה גרמנית, 16:20, שידור ישיר בספורט3)
קלן – הרטה ברלין (חגיגה גרמנית, 16:20, שידור ישיר בספורט3)
שטוטגרט – מנשנגלדבאך (19:20, שידור ישיר בספורט1)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי