מחכה להונטלאר: שאלקה הפסידה 2:1 לקלן בדקה ה-93

החלוץ ההולנדי בן ה-37, ששב כדי לעזור להציל את הקבוצה מירידה, צפה בחבריו החדשים-ישנים מהיציע סופגים הפסד כואב עמוק בתוספת הזמן משער של טילמן בן ה-18. הופי הלוהט כבש שער חמישי בשלושת המשחקים האחרונים

קבוצות: שאלקה קלן
(גודל טקסט)

שאלקה הפכה לאחת הקבוצות המדוברות ביותר בעולם לאחרונה. היא קטעה רצף של 30 משחקים בבונדסליגה ללא ניצחון לא מזמן (כמעט סגרה שנה שלמה בלי ניצחון ליגה), והצליחה להחזיר אליה שחקני עבר בולטים שהתגייסו כדי לעזור למועדון להיחלץ מירידה לליגת המשנה. אחד מהם הוא סיאד קולסינאץ', ואחד נוסף הוא קלאס-יאן הונטלאר בן ה-37, שרק אתמול חתם רשמית במועדון חזר מאייאקס.

אז עדיין ללא החלוץ ההולנדי שצפה מהיציע, שאלקה פגשה הערב את קלן במחזור ה-17 בבונדסליגה וספגה הפסד 2:1. לא הסתם הפסד, אלא הפסד בצורה הכי כואבת שיש שעלול להשאיר השלכות מנטליות לעתיד, עם שער מכריע עמוק בתוספת הזמן, בדקה ה-93. והמשחק הזה היה חשוב מאוד כי הוא היה משחק מול יריבה ישירה מהתחתית.

בטרם ההתמודדות, שאלקה הייתה במקום ה-18 והאחרון ובמרחק של חמש נקודות מקלן שהייתה במקום ה-16. כעת, הקבוצה מגלזקירשן נותרה אחרונה, אך קלן טיפסה למקום ה-15 והמרחק של שאלקה מהקו האדום צמח לשבע נקודות.

קלאס יאן הונטלאר | LEON KUEGELER/POOL/AFP via Getty Images
שחקני שאלקה מאוכזבים | Friedemann Vogel – Pool/Getty Images

ונפרדה ממנה ב-1:1. זו בהחלט תוצאה מאכזבת עבור הקבוצה מגלזנקירשן, שחייבת לאסוף נקודות, הייתה טובה יותר ובכל זאת יצאה רק עם נקודה אחת. בנוסף, זה היה משחק מול יריבה ישירה מהתחתית. רפאל צ'יקוס העלה את קלן ל-0:1 בדקה ה-31 לאחר ערבובייה ברחבה בתום מצב נייח, בסיומו הבלם נגח מקרוב לרשת.

מי שהשווה וקבע 1:1 היה מת'יו הופי בדקה ה-57. מבצע אישי גדול של אמין האריט הסתיים באיבוד כדור על סף רחבת קלן. סואט סרדאר השתלט מהר על הכדור וחדר לרחבה, אך גם הוא איבד והכדור ניתז להופי הלוהט, שמקרוב גלגל בקלות לרשת וקבע 1:1. עבור החלוץ בן ה-19, שפרץ בגדול לאחרונה, זהו שער חמישי בשלושת משחקי הליגה האחרונים והוא פשוט נראה פנטסטי.

אבל אז הגיע הרגע הקשה של שאלקה, בדקה ה-93, כאשר יאן טילמן בן ה-18 הכריע את המשחק לטובת קלן לאחר שניצל חור בהגנה, קיבל כדור עומק ונותר במצב של אחד על אחד מול השוער. מכאן, הוא לא התבלבל, כבש וקבוצתו לקחה שלוש נקודות סופר חשובות מבחינתה.

מת'יו הופי חוגג | Friedemann Vogel – Pool/Getty Images
יאן טילמן חוגג | Friedemann Vogel – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי