טרזיץ' מבקר: "מצפה מהשחקנים להיראות אחרת מול גלדבאך". טיגס חתם

אדין טרזיץ' | Mario Hommes/DeFodi Images via Getty Images

אין מקום לטעויות: מאמן דורטמונד מוכן לקרב החשוב בשישי (21:25, ספורט4) ושלח מסר לשחקנים: "לא אהבתי את שפת הגוף מול לברקוזן". החלוץ קודם לקבוצה הבוגרת וקיבל חוזה חדש. הולאנד יפתח, פלאה יעלה ב-11 מנגד

(גודל טקסט)

דורטמונד נמצאת במקום הרביעי בבונדסליגה והפער מבאיירן מינכן הראשונה עומד כבר על 10 נקודות. מחר (שישי) הצהובים שחורים יפתחו את המחזור ה-18 בליגה הגרמנית ואסור להם להמשיך בחוסר היציבות, כאשר יפגשו לקרב סופר מסקרן את מנשנגלדבאך (החל מ-21:25, שידור ישיר בספורט4).

דורטמונד לא ניצחה בשני המשחקים האחרונים, בעוד גלדבאך לא הפסידה בארבעת המשחקים האחרונים, מתוכם ניצחה בשלושה – כך ששתי הקבוצות מגיעות במגמות הפוכות. קשה להאמין שדורטמונד תהיה במאבק האליפות אם תמשיך ככה, ומחר זו עשויה להיות נקודת מפנה. אם היא שוב תאבד נקודות (כשיריבה קשה ניצבת למולה) – כבר יהיה אפשר לוותר על התואר ככל הנראה.

תומאס דלייני ייעדר בעקבות כרטיסים צהובים, ג'יידון סאנ'צו, ארלינג הולאנד, מרקו רויס וג'ובאני ריינה צפויים לפתוח. אדין טרזיץ', מאמן הצהובים-שחורים, אמר לקראת ההתמודדות: "לא אהבתי את שפת הגוף שלנו במחצית הראשונה במשחק הקודם מול לברקוזן, אבל אנחנו יודעים, מהמשחק מול לייפציג למשל, שאנחנו יכולים להיראות הרבה יותר טוב. זו המטרה שלנו. דיברנו הרבה על המשחק מול לברקוזן ואנחנו מצפים שהחבר'ה ייראו אחרת מחר".

ארלינג הולאנד | Alex Gottschalk/DeFodi Images via Getty Images

"מנשנגלדבאך קבוצה טובה מאוד", המשיך טרזיץ'. "הניצחונות שלה מול באיירן מינכן ולייפציג וההופעה הטובה שלה בליגת האלופות, מראים בדיוק למה הקבוצה הזאת מסוגלת. אנחנו מצפים למשחק טוב וקשה מאוד".

בתוך כך, החלוץ סטפן טיגס חתם על חוזה מקצועני בדורטמונד עד 2024. השחקן בן ה-22 הועלה מקבוצת המילואים זמן קצר לפני פגרת החורף והותיר רושם טוב מאוד, ועל כן רשם שלוש הופעות כבר בבונדסליגה (15 דקות במצטבר). ב-43 הופעות בקבוצת המילואים, הוא סיפק 21 שערים ו-17 בישולים. מיכאל זורק, המנהל המקצועי של המועדון, אמר: "החוזה שהוא קיבל היה תוצאה הגיונית של העבודה שלו בחודשים האחרונים. הוא סוג של חלוץ שאין לנו אחד כזה. יש לו הרבה תכונות טובות ועוד הרבה להתפתח".

ומה קורה בצד של מנשנגלדבאך? הקבוצה של מרקו רוזה עלולה להחסיר כמה שחקנים מאוד משמעותיים. בריל אמבולו ייעדר מכיוון שנמצא בבידוד, מרכוס תוראם מורחק, ובנוסף – ולנטינו לזארו ודניס זקאריה נמצאים בספק. אלאסן פלאה יפתח בחוד, כאשר לארס שטינדל ישחק מתחתיו. כריסטוף קראמר ופלוריאן נויהאוס המצוין יעלו במרכז השדה.

סטפן טיגס | Alexandre Simoes/Borussia Dortmund via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי