צפו בתקציר: 0:4 לבאיירן מינכן על שאלקה, ניצחון לדאבור והופנהיים נגד קלן

מוליכת הבונדסליגה ניצלה את ההפסדים של לייפציג ולברקוזן והגדילה את הפער בצמרת לשבע נקודות. לבנדובסקי הפך לראשון שכובש בשמונה משחקי חוץ רצופים. קימיך רשם שלושה בישולים. 8 דקות לישראל ב-0:3 של הכחולים

(גודל טקסט)

המחזור ה-18 בבונדסליגה מגיע לסיומו הערב (ראשון) ואחרי שר.ב לייפציג, באייר לברקוזן ובורוסיה דורטמונד רשמו הפסדים, האלופה והמוליכה באיירן מינכן ניצלה זאת כדי להגדיל את הפער מהמקום השני לשבע נקודות, עם ניצחון חוץ 0:4 על נועלת הטבלה שאלקה. לאחר מכן, הופנהיים ומואנס דאבור ניצחו 0:3 את קלן.

שאלקה – באיירן מינכן 4:0

זהו הניצחון השלישי ברציפות של הבווארים, שרק לפני כשבועיים היו יכולים לאבד את הפסגה לאחר הפסד למנשנגלדבאך, אך במקום זאת מתחילים לברוח במירוץ לאליפות. במחזור הראשון של העונה באיירן מחצה 0:8 את שאלקה והפעם היא הסתפקה בחצי מהכמות הזו "בלבד", וכרגיל עשה זאת בסטייל. בדקה ה-33 תומאס מולר כבש בנגיחה את השער הראשון לקבוצה של האנזי פליק, אחרי שג'ושוע קימיך בישל לו בהגבהה מדויקת ומרשימה.

בדקה ה-54 קימיך הוסיף בישול נוסף, יפה אף יותר, כאשר שלח כדור ארוך לעבר רוברט לבנדובסקי שהשתלט בנגיעה ראשונה, ניער מעליו את אוזן קבאק, סידר לעצמו את הכדור בנגיעה השנייה וירה לרשת בשלישית בדרך לשער ה-500 שלו בקריירה בכל המפעלים. כשנראה היה שמחזיקת הטרבל בדרך לניצחון מינימלי במונחיה, היא דאגה להפוך אותו למוחץ:

אמרו תודה וברחו. שחקני באיירן חוגגים | Leon Kuegeler – Pool/Getty Images

בדקה ה-88 קימיך רשם את הבישול השלישי שלו במשחק, כאשר הרים ממצב נייח לראשו של מולר, שהשלים צמד בנגיחה נוספת. רגע לפני שריקת הסיום, דויד אלאבה קינח בבעיטה אדירה מחוץ לרחבה היישר לרשת של רלף פארמן.

לבנדובסקי הפך לשחקן הראשון בתולדות הבונדסליגה שמוצא את הרשת בשמונה משחקי חוץ רצופים. וזה לא הכל – שימו לב למספרים הבאים: ב-24 הופעות העונה בכל המסגרות, הפולני מעורב ב-32 שערים, עם 26 כיבושים ושישה בישולים. בנוסף, היום הוא כבש את השער ה-200 שלו ב-64 הופעות תחת האנזי פליק, ממוצע של 3.12 שערים למשחק – נתונים מפלצתיים לכל הדעות.

את המסע להגנה על התואר באיירן מינכן תמשיך בשבת הקרובה (16:20, שידור ישיר בספורט3), כשתארח את הופנהיים של מואנס דאבור, נגדה הובסה 4:1 בסיבוב הראשון. שאלקה האומללה, שרחוקה 10 נקודות מארמיניה בילפלד שמעל הקו האדום, תפגוש בשבת את ורדר ברמן (16:20, ישיר בספורט4 כחלק מ'חגיגה גרמנית').

רוברט לבנדובסקי. מכונת שערים משומנת | LEON KUEGELER/AFP via Getty Images

הופנהיים – קלן 0:3

רצף תוצאות רעות של הופנהיים נקטע במחזור הקודם כאשר הכחולים ניצחו 0:3 את הרטה ברלין, והערב נראה שהם המשיכו בדיוק מאותה נקודה נגד קלן. מואנס דאבור שוב נותר על הספסל של המאמן סבסטיאן הנס, אנדריי קראמריץ' איחלס בבו פתחו בחוד.

בדקה השביעית של המשחק הופנהיים זכתה לכדור עונשין מ-11 מטרים, אותו תרגם קראמריץ' לשער יתרון בזכות בעיטת פאננקה מוצלחת. השליטה הברורה של המארחת המשיכה גם לאחר הפנדל המוצלח, ובדקה ה-28 כריסטוף באומגרטנר האוסטרי הכפיל את התוצאה עם שער נפלא בעקב.

במחצית השנייה באומגרטנר היה מעורב במהלך נוסף אשר הוביל לפנדל, ובכך אפשר לקראמריץ' להשלים צמד מהנקודה הלבנה. קלן מצדה קיבלה בדקה ה-78 בעיטה מ-11 מטרים, אך הצלה גדולה של אוליבר באומן מנעה מהמארחת ספיגת שער. דאבור עלה מהספסל בדקה ה-82 והיה חלק מהניצחון החשוב של קבוצתו.

ניצחון שני ברצף להופנהיים | Alex Grimm/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי