בגרמניה טוענים: דרמה גדולה בבאיירן מינכן, הסכסוך יגרום לפליק לעזוב?

האנזי פליק | Michael Regan - UEFA/UEFA via Getty Images

לפי ה"בילד", יחסיו הרעועים של המאמן עם המנהל הספורטיבי סליהמיצ'יץ' והמנכ"ל המיועד קאן, עלולים להוביל לסיום דרכו, בייחוד לאור העובדה שקארל היינץ רומניגה, איש הסוד שלו, ייפרד מהמועדון בקיץ הקרוב

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

האם באיירן מינכן עומדת לעבור מהפכה רצינית בסיום העונה הקרובה? אם להסתמך על מה שנכתב היום (רביעי) בעיתון "בילד", ייתכן שזה אכן יקרה. בדיווח של אחד מכלי התקשורת הגדולים בגרמניה נטען כי האנזי פליק, המאמן שהוביל את הקבוצה הבווארית לזכייה בטרבל בעונה שעברה, עשוי לעזוב בקיץ הקרוב בעקבות יחסיו הרעועים עם המנהל הספורטיבי חסן סליהמיצ'יץ' וחבר ההנהלה אוליבר קאן.

על פי ה"בילד", פליק, סליהמיצ'יץ' וקאן לא רואים עין בעין בנושא הרכש, דבר שמתבטא בדקות המשחק המעטות שהמאמן מעניק לשחקני החיזוק שהצטרפו לקבוצה בקיץ וגורם למתיחות רבה בין פליק למנהל הספורטיבי. בנוסף, בעיתון הגרמני טענו כי בקבוצה מרגישים שהסגל הנוכחי לא חזק כמו זה שזלל את כל התארים בעונה שעברה, בעוד בצמרת ההנהלה חושבים כי תפקידו של המאמן להוציא משחקני הרכש את היכולת הטובה ביותר שלהם.

וזה לא הכל. עוד סיבה משמעותית לאפשרות שפליק יעזוב, היא שבקיץ הקרוב המנכ"ל קארל היינץ רומניגה יסיים את תפקידו במועדון ובמקומו ימונה קאן, שכאמור גם הוא לא מסתדר עם האיש על הקווים. רומניגה נחשב לאדם הקרוב ביותר לפליק בבאיירן מינכן ולאיש סודו של המאמן, שחולק עם המנכ"ל את כל הרעיונות והדאגות שלו. אם מוסיפים לכך את העובדה שאולי הנס, הנשיא לשעבר שהיה אחראי למינויו של פליק במקומו של ניקו קובאץ' בנובמבר 2019, כבר לא מעורב בנעשה במועדון, נראה כי פליק יישאר לבד במערכה מול שחקני העבר שמקבלים את ההחלטות בהווה.

אז אם לא בבאיירן מינכן, היכן יאמן פליק? ובכן, ההערכות בגרמניה מדברות על כך שהוא עשוי להחליף את יואכים לב על ספסל הנבחרת הלאומית. פליק שימש כעוזרו של לב בעבר ולפי התקשורת המקומית, הוא ביחסים קרובים עם אנשי הניהול בהתאחדות לכדורגל בגרמניה, כך שהדרכת ה"מאנשאפט" יכולה להיות אלטרנטיבה מצוינת מבחינתו.

קאן וסליהמיצ'יץ'. לא מחבבים את פליק | TF-Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי