שבת בגרמניה: באיירן מינכן רוצה לנקום בהופנהיים ובדאבור

אחרי שהישראלי כבש בצ'יפ והבווארים הובסו 4:1 בסיבוב הראשון, הם יקוו לתקן את הרושם ולנצל את העובדה שלייפציג השנייה ולברקוזן השלישית ישחקו זו מול זו. וגם: דורטמונד המקרטעת מול אאוגסבורג

(גודל טקסט)

שישה משחקים ייערכו מחר (שבת) במסגרת המחזור ה-19 בבונדסליגה, כשבמוקד המוליכה באיירן מינכן תארח הופנהיים של מואנס דאבור (החל מ-16:20, ישיר בספורט3), בורוסיה דורטמונד המקרטעת תפגוש את אאוגסבורג (החל מ-16:20 ישיר בספורט4) ולייפציג תשחק מול באייר לברקוזן בקרב גדול (החל מ-19:20, ישיר בספורט4). במשחקים נוספים: פרנקפורט תתמודד מול הרטה ברלין, אוניון ברלין נגד בורוסיה מנשנגלדבאך ו-ורדר ברמן נגד נועלת הטבלה שאלקה.

באיירן מינכן – הופנהיים

מואנס דאבור כבש לא פחות משלושה שערים במדי הופנהיים נגד באיירן מינכן, כולל בצ'יפ נפלא ב-1:4 הגדול ביניהן בסיבוב הראשון, אך החלוץ נמצא בכושר לא טוב והוא צפוי להתחיל את המשחק על הספסל. קבוצתו של הישראלי תגיע לאליאנץ ארנה לאחר שני ניצחונות רצופים ותקווה להפתיע את המוליכה שדרסה בשבוע שעבר את שאלקה. האלופה פתחה פער של שבע נקודות מלייפציג ותקווה לנקום בהופנהיים שכאמור הביסה אותה במשחק הראשון בין הקבוצות העונה.

צפו בשער של דאבור בסיבוב הראשון

בצל השמועות על עזיבה אפשרית בתום העונה, המאמן האנזי פליק עדיין מתלבט בין לירוי סאנה לקינגסלי קומאן שזוכה לעדיפות והוא ייאלץ להסתדר ללא קורנטין טוליסו הפצוע. את החלק הקדמי ימשיך להוביל רוברט לבנדובסקי הנפלא, שנמצא אולי בכושר הטוב ביותר בקריירה שלו והבקיע 23 שערי ליגה ב-17 משחקים, כשמאחוריו צפויים לפתוח תומאס מולר וסרג' גנאברי. מנגד, אנדריי קרמאריץ', שכבש צמד ב-1:4 בסיבוב הראשון, יהיה האיש שינסה להדהים את גרמניה.

בורוסיה דורטמונד – אאוגסבורג

עונה לא פשוטה עוברת על הצהובים שחורים, שלא ניצחו כבר שלושה משחקי ליגה רצופים ונמצאים רק במקום השביעי בטבלה, כשגם המקום בליגת האלופה נראה בסכנה. בסיבוב הראשון אאוגסבורג הדהימה את דורטמונד עם 0:2 והיא תקווה לעשות זאת פעם נוספת ולרשום ניצחון שני ברציפות לאחר שבמחזור שעבר היא גברה על אוניון ברלין. תומאס דלייני ישוב מהרחקה וצפוי לפתוח, כשאת החלק הקדמי ימשיכו להוביל דייג'ון סאנצ'ו וארלינג הולאנד שכבש צמד בהפסד האחרון לגלדבאך והבקיע 14 שערים ב-13 הופעות העונה. אקסל ויטסל וטורגן הזאר ייעדרו.

ארלינג הולאנד | Alex Gottschalk/DeFodi Images via Getty Images

לייפציג – באייר לברקוזן

איזה קרב מצפה לנו ברד בול ארנה, כאשר השנייה בטבלה תארח את השלישית ושתיהן יקוו להתאושש מהפסד מאכזב במחזור שעבר. ניצחון של החבורה של פטר בוס יאפשר לבאיירן מינכן לפתוח פער של עשר נקודות בפסגה בהנחה שהיא תנצח את הופנהיים, כך שההתמודדות קריטית עבור הליגה כולה ובוודאי שגם עבור לייפציג שעדיין מפנטזת על זכייה ראשונה בתולדותיה. מבחינה מקצועית, לייפציג תחסר את יוסוף פולסן ונראה שבחלק הקדמי יעלה אלכסנדר סורלות' הנורבגי. מנגד, פטריק שיק ייעדר אצל לברקוזן, שתקווה לתרומה משמעותית מלאון ביילי המצוין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי