סנסציה נוספת בגרמניה: לברקוזן הודחה מהגביע מול קבוצה מהליגה הרביעית

אחרי באיירן, גם הקבוצה של בוס עפה במשחק דרמטי נגד אסן החצי-מקצוענית. ביילי כבש בדקה ה-105, אך המארחת הפכה ל-1:2 ועלתה לרבע הגמר. פאדבורן מחקה פיגור כפול בדקה ה-98, אבל דורטמונד ניצחה 2:3 בהארכה

(גודל טקסט)

שלב שמינית הגמר בגביע הגרמני נפתח הערב (שלישי) עם ארבעה משחקים מרתקים. במוקד, לברקוזן הודחה לאחר שהפסידה 2:1 בהארכה לרוט-וייס אסן מהליגה הרביעית. לאחר מכן, דורמטונד ניצחה 2:3 את פאדרבורן לאחר הארכה מותחת. בנוסף, קיל המשיכה במסע שלה בגביע כשניצחה את דרמשטאדט בפנדלים, ורדר ברמן רשמה 0:2 נגד גרויטר פירט.

רוט-וייס אסן – לברקוזן 1:2

פטר בוס בוודאות היה רוצה לשים את היום הזה מאחוריו. המאמן ההולנדי ולברקוזן עשו את הדרך לאסן שבמערב גרמניה והיו בטוחים שהם בדרך לטיול קליל מול הקבוצה המקומית, שמשחקת בליגה האזורית מערבית, אך זה לא היה הסיפור הערב.

כצפוי, מאזן הכוחות במשחק היה ברור. הקבוצה מהבונדסליגה רשמה לא פחות מ-28 איומים במהלך המשחק, עשרה מתוכם היו למסגרת של השוער דניאל דווארי מאיראן, שסיפק לא מעט הצלות במהלך ההתמודדות והיה גורם מרכזי בזה שהמשחק הלך להארכה.

שחקני לברקוזן פשוט לא מאמינים | THILO SCHMUELGEN/POOL/AFP via Getty Images

בדקה ה-105 הגיע הרגע שלו חיכה בוס – לאון ביילי ניצל הגנה רפויה של אסן והעניק ללברקוזן את היתרון במשחק, אבל המארחת הקטנה לא נכנעה, ושלוש דקות לאחר מכן חגגה שער שוויון של אוגוזן קפקיר. היה נדמה שהמשחק בדרך לפנדלים, אבל בדקה ה-117 סימון אנגלמן קבע מהפך היסטורי ודרמטי והעלה את קבוצתו לשלב הבא.

דורטמונד – פאדרבורן 2:3

בידיעה שבאיירן מינכן ולברקוזן כבר מחוץ למפעל, דורטמונד מסומנת בתור הקבוצה הבכירה שאמורה להגיע עד לגמר וגם להניף את הגביע. כמו מרבית קבוצות הבונדסליגה בגביע העונה, גם הצהובים-שחורים סבלו נגד קבוצה מליגה נמוכה יותר, אך לבסוף ניצחו בהארכה.

כבר אחרי שש דקות של כדורגל ב"זיגנל אידונה פארק" הרשת זזה כאשר אמרה קאן כבש את שער ראשון עבורו מאז אוקטובר. כעשר דקות לאחר מכן ג'יידון סאנצ'ו וארלינג הולאנד הובילו התקפה מהירה, כאשר בסיומה האנגלי כבש מבישול של חברו הנורבגי. פאדרבורן מצדה השיגה שער מצמק בדקה ה-79 בזכות שער של יוליאן יוסטבן, אך הדרמה כולה התנקזה לדקה האחרונה של תוספת הזמן.

הולאנד כבר חגג את ה-1:3 של קבוצתו בדקה ה-95, אך שופטי המסך בחנו עבירה שנעשה לפני כן ברחבה של דורטמונד והעניקו בצדק פנדל לטובתה של פאדרבורן, פרינס אווסו קבע 2:2 בדקה ה-98 ושלח את המשחק להארכה. כחמש דקות לאחר חידוש המשחק הולאנד נשלח שוב לאחד על אחד מול השוער לאופולד זינדרלה והחלוץ הכריע את המשחק.

סאנצ'ו חוגג עם הולאנד. דורטמונד בשלב הבא | FREDERIC SCHEIDEMANN/AFP via Getty Images

קיל – דרמשטאדט 1:1 (6:7 בפנדלים)

קצת יותר משבועיים חלפו מאז שכל אירופה דיברה על קיל, זאת לאחר שהקבוצה הצנועה מהבונדסליגה השנייה חוללה סנסציה גדולה והדיחה את באיירן מינכן מהגביע הגרמני בתום משחק בלתי נשכח. הערב הקבוצה של אולה ורנר פגשה יריבה מהליגה שלה בדמותה של דרמשטאדט ושוב נגררה לדרמה בסיום.

יאני זרה שבר את הקרח במשחק עם שער בדקה ה-58 לטובתה של קיל, אבל בדקה ה-86, הגיע השער של סרדר דורסון המחליף ששלח את המשחק להארכה ובעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה. במצב של 6:6 בפנדלים, טים שקארקה של דרמשטאדט החמיץ את הפנדל שלו ולמעשה אפשר לסימון לורנץ להפוך לגיבור הגדול של קיל הערב ולשלוח אותה לרבע הגמר.

חגיגה גדולה של קיל | Oliver Hardt/Getty Images

תוצאה נוספת

ורדר ברמן – גרויתר פירת' 0:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי