לייפציג הביסה את בוכום בדרך לרבע הגמר, וולפסבורג הדיחה את שאלקה

צמד של פולסן ושער ובישול של סאביצר העניקו לנגלסמן כרטיס לשלב שמונה האחרונות, וחהורסט העלה את הירוקים. מנשנגלדבאך הדיחה את שטוטגרט, רגנסבורג הדהימה את קלן

(גודל טקסט)

שלב שמינית הגמר בגביע הגרמני יינעל הערב (רביעי) עם ארבעת המשחקים האחרונים. בשניים הראשונים, ר.ב לייפציג הביסה את בוכום מליגת המשנה ו-וולפסבורג השיגה ניצחון דחוק על שאלקה. מאוחר יותר רגנסבורג מהליגה השנייה הדהימה את קלן אחרי דו קרב פנדלים, בעוד מנשנגלדבאך השיגה 1:2 בשטוטגרט.

ר.ב לייפציג – בוכום 0:4

בשבועות האחרונים הקבוצה של יוליאן נגלסמן רשמה מספר תוצאות מאכזבות בבונדסליגה, אך לאחר שהשיגה 0:1 דחוק על לברקוזן במחזור האחרון, הערב היא המשיכה במומנטום עם טיול קליל בדרך לרבע הגמר. מרסל סאביצר בישל לאמאדו היידארה את השער הראשון בדקה ה-11 ובתוספת הזמן של המחצית הראשונה, האוסטרי הכפיל במו רגליו עם פנדל מוצלח. במחצית השנייה, יוסוף פולסן ניצל בישולים של דני אולמו ואנחליניו כדי לכבוש צמד בדקות 66 ו-75, שחתם את תוצאת הסיום.

וולפסבורג – שאלקה 0:1

"הזאבים" נהנים מתקופה מצוינת ואחרי שעלו למקום השלישי בבונדסליגה בסוף השבוע האחרון, הערב רשמו ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות. שאלקה, נועלת הטבלה בליגה, ממשיכה בעונת הבלהות ותתרכז כעת בלעדית במאבקי נגד הירידה. ואוט וחהורסט ההולנדי החמיץ פנדל בדקה ה-40, אך הגיע ראשון לריבאונד וכבש את שער הניצחון של וולפסבורג.

וחהורסט חוגג, וולפסבורג ברבע הגמר | RONNY HARTMANN/POOL/AFP via Getty Images

שטוטגרט – בורוסיה מנשנגלדבאך 2:1

העולה החדשה עלתה על לוח התוצאות כבר בדקה השנייה מכיבוש של סילאס וואמנגיטוקה, אך האורחת לא נבהלה ומצאה את השוויון מרגליו של מרקוס תוראם בדקה ה-45 ובן ארצו אלסן פלייה היה זה שהשלים את המהפך בדקה ה-50 והעניק את הכרטיס לרבע הגמר.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי