שרדה את הכפור: 0:1 לבאיירן מינכן על הרטה ברלין

בבירת גרמניה המושלגת, קינגסלי קומאן העניק לאלופה ניצחון חמישי רצוף בבונדסליגה. לבנדובסקי החמיץ פנדל לראשונה מאז ינואר 2019 וקטע רצף של 17 בעיטות עונשין מוצלחות

(גודל טקסט)

המחזור ה-20 בבונדסליגה יצא לדרכו הערב (שישי) בברלין המושלגת, שם באיירן מינכן שרדה את הקור הקשה והשיגה ניצחון 0:1 על הרטה המקומית, שהגדיל את הפער בפסגת הטבלה ל-10 נקודות לפחות עד שלייפציג תשחק מחר נגד שאלקה. קינגסלי קומאן כבש את השער שהעניק את שלוש הנקודות לאלופת גרמניה, שרשמה ניצחון ליגה חמישי ברציפות. מבחינת הרטה מדובר בהפסד רביעי רצוף והיא עלולה לרדת מתחת לקו האדום, אם ארמיניה בילפלד תכניע את ורדר ברמן בהמשך המחזור.

בדקה ה-12 רוברט לבנדובסקי קיבל הזדמנות למצוא את הרשת, כפי שעשה בכל אחד מארבעת המשחקים הקודמים, אך החלוץ הפולני החמיץ פנדל לראשונה מאז ינואר 2019 ובכך קטע לעצמו רצף של 17 בעיטות מוצלחות מהנקודה הלבנה בכל המסגרות. רונה יארסטיין, שהדף את הבעיטה, הפך לשוער השני בלבד שעוצר ללבנדובסקי פנדל בבונדסליגה, כאשר הראשון היה מנואל נוייר שעשה זאת ב-2013 בזמן שהפולני שיחק בדורטמונד.

תשע דקות לאחר מכן, קומאן דאג להעלות את באיירן ליתרון: הצרפתי קיבל מסירה ממולר בפינה השמאלית של הרחבה, הסתובב ושחרר בעיטה ששינתה כיוון כשפגעה בבלם המארחת, ניקלאס שטארק, ועשתה את דרכה לרשת. זהו השער הראשון של קומאן מאז ה-28 בנובמבר, אז כבש נגד שטוטגרט. שתי דקות לסיום הזמן החוקי, מתאו גוונדוזי שלח את מתאוש קוניה לאחד על אחד מול נוייר, אך הברזילאי החמיץ ברשלנות.

הבווארים ימריאו כעת לדוחא שבקטאר, משם ינסו לחזור עם גביע חדש בארון. הבווארים יפגשו את אל אהלי בחצי גמר גביע העולם למועדונים. הרטה תנסה לקטוע את רצף ההפסדים במשחק חוץ נגד שטוטגרט ביום ראשון הבא.

לבנדובסקי החמיץ פנדל אחרי הרבה זמן | Boris Streubel/Getty Images
אבל קומאן דאג להעניק לבאיירן ניצחון | JOHN MACDOUGALL/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי