0:3 ללייפציג על שאלקה, עוד הפסד לבורוסיה דורטמונד

הצהובים-שחורים נכנעו 2:1 לפרייבורג ונוצחו בפעם השלישית בארבעת המשחקים האחרונים. השנייה בטבלה צימקה את הפער מבאיירן לשבע נקודות. חמישייה ללברקוזן שיצאה מהמשבר. קלן הפתיעה את גלדבאך בדרבי של חבל הריין

(גודל טקסט)

המחזור ה-20 בבונדסליגה יצא לדרך אתמול (שישי) עם ניצחונה של באיירן מינכן על הרטה ברלין. היום (שבת) המחזור נמשך עם לא פחות משישה משחקים. לייפציג צימקה בחזרה את הפער לשבע נקודות עם 0:2 על שאלקה. באייר לברקוזן יצאה מהמשבר עם 2:5 על שטוטגארט, בעוד בורוסיה דורטמונד ממשיכה בשקיעה שלה כשנכנעה 2:1 לפרייבורג. 0:3 לוולפסבורג השלישית על אאוגסבורג. ב-19:30 תארח בורוסיה מנשנגלדבאך השביעית את קלן מהתחתית.

פרייבורג – בורוסיה דורטמונד 1:2

הצהובים-שחורים פתחו טוב כשבדקה החמישית אמרה צ'אן כמעט כבש אך היה חסר מזל ובדקה ה-13 ארלינג הולאנד סיפק איום נוסף אך לא הצליח להבקיע. אדין טרזיץ' החליף את ג'וד בלינגהאם במקומו של יוליאן בראנדט אך ספג פעמיים תוך שלוש דקות. ג'אונג וו-יאונג כבש בדקה ה-49 בבעיטה אדירה לחיבורים, ובדקה ה-52 מרווין היץ ספג שוב, הפעם שער שהיה צריך להדוף, כשנכנע לבעיטה של לג'ונתן שמיד לפינה הקרובה ממרחק.

מה שהוותיקים לא עשו, הצליח הילד בן ה-16 לעשות. בדקה ה-76 החלוץ בעט בעוצמה מול השוער אחרי בישול נפלא של הולאנד, 1:2. דורטמונד פשוט לא מתפקדת עם הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים ושמיני העונה ב-20 משחקים בלבד, לעומת שבעה בכל העונה שעברה, כשהיא תקועה במקום השישי. היריבה הבאה: הופנהיים של מואנס דאבור.

ארלינג הולאנד, מרקו רויס | Alexandre Simoes/Borussia Dortmund via Getty Images
ארלינג הולאנד, פלוריאן מולר | Alexandre Simoes/Borussia Dortmund via Getty Images
שחקני פרייבורג חוגגים | Ronald Wittek – Pool/Getty Images

שאלקה – לייפציג 3:0

הקבוצה של יוליאן נגלסמן שלטה בצורה מוחלטת – איימה תשע פעמים על השער והחזיקה בכדור 57% מהזמן, אך חיכתה עד לתוספת הזמן של המחצית הראשונה (45+3) כדי להכניע את האחרונה בטבלה כאשר כריסטופר אנקונקו מצא את נורדי מוקיילה הבלם שכבש, 0:1. יוסוף פולסן עלה מהספסל בדקה ה-67 וכעבור שש דקות האורחת הכפילה את היתרון בזכות מרסל סביצר (73) שבעט שטוח לרשת. וילי אורבן כבש את השער השלישי לפני הסיום. המארחת בדרך הבטוחה לליגה השנייה.

שחקני לייפציג חוגגים | LEON KUEGELER/POOL/AFP via Getty Images

באייר לברקוזן – שטוטגארט 2:5

הקבוצה של פטר בוס פתחה בהרכב התקפי בתקווה לצאת מהמשבר לאחר שהודחה מהגביע והפסידה בשני משחקי הליגה האחרונים. בדקה ה-18 היא עלתה ליתרון. מוסא דיאבי עבר שחקן בין הרגליים בהטעייה מבריקה, שוער האורחת הדף בצורה לא מספיק טובה וקרם דמירביי כבש בקלילות מהריבאונד, 0:1. בדקה ה-31 הקשר השלים צמד כשבעט בין רגליו של השוער אחרי כדור עומק של לאון ביילי – 0:2. בכך, הכפיל את שעריו העונה לארבעה.

סאסה קלאדיץ, שעלה מהספסל עוד בדקה ה-22 בחילוף מוקדם, צימק בדקה ה-50 לקבוצתו, אך בדקה ה-56 ביליי נהנה מבישול של דיאבי והרגיע שוב את בוס עם ה-1:3. וירץ כבש את הרביעי בדקה ה-68 בנגיחה אדירה. קלאדיץ השלים צמד בדקה ה-77 בשער יפה מהאוויר. דמראיי גריי כבש את השער החמישי לזכות בוס בדקה ה-84.

שחקני באייר לברקוזן, קרם דמירביי | THILO SCHMUELGEN/POOL/AFP via Getty Images
קרם דמירביי | THILO SCHMUELGEN/POOL/AFP via Getty Images

אאוגסבורג – וולפסבורג 2:0

האורחת ממשיכה בשלה עם ניצחון רביעי ברציפות ומקום שלישי בליגה. בדקה ה-38 וולפסבורג עלתה ליתרון אחרי התקפה נפלאה, ואוט וחהורסט קיבל מסירת אומן מיאניק גרהארדט והקפיץ בקלילות מעל השוער, 0:1. שערו ה-14 בעונה בליגה וה-19 בכל המסגרות. שער של בוטה באקו נפסל בדקה ה-55 בשל נבדל אך כעבור ארבע דקות הקשר חגג גם חגג אחרי בישול של וחהורסט.

ואוט וחהורסט | Adam Pretty/Getty Images

בורוסיה מנשנגלדבאך – פ.צ קלן 2:1

הדרבי של עמק הריין הבטיח וסיפק משחק נהדר. כבר בדקה השלישית האורחת עלתה ליתרון משער אלביס רשבצ'אי, אך התגובה של המקומיים לא איחרה לבוא והיא הגיעה בדמות ביצוע נהדר של פלוריאן נויהאוס. המילה האחרונה שוב הייתה שייכת לרשבצ'אי בן ה-23, שניצל טעות חמורה של ההגנה בדקה ה-55 וכבש את השער שחתם את תוצאת הסיום. בעקבות הניצחון קלן ברחה מהתחתית מעט, בעוד מנשנגלדבאך התרחקה מהמקום הרביעי המוביל לליגת האלופות.

מיינץ – אוניון ברלין 0:1

המארחת זכתה לכדור עונשין בדקה ה-22, מוסא ניאקטה הבלם לא התקשה ושלח בעיטה חזקה לקורה ופנימה, 0:1 למיינץ ושערו השלישי העונה. ניקו שלוטרבק הורחק בצהוב שני בדקה ה-55 והפחית משמעותית את סיכוי האורחת לחזור למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי