דאבור חזר לכבוש, 2:2 בין דורטמונד להופנהיים

מואנס דאבור חוגג, אמרה צ'אן מאוכזב | Lars Baron/Getty Images

החלוץ פתח בהרכב והבקיע את השוויון (שער ליגה ראשון מאז נובמבר) בדקה ה-31. סאנצ'ו כבש לצהובים-שחורים שנמצאים במשבר ענק (24), בבו קבע מהפך עם לא מעט מזל (57) והולאנד השווה (81). 2:2 בין לברקוזן למיינץ

(גודל טקסט)

המחזור ה-21 בבונדסליגה שיצר לדרך אתמול (שישי) עם ניצחונה של לייפציג על אאוגסבורג (1:2) נמשך הערב (שבת) עם לא פחות מארבעה משחקים. המשבר של בורוסיה דורטמונד נמשך כשסיימה רק בתיקו 2:2 נגד הופנהיים בביתה. מואנס דאבור שבר בצורת בליגה וכבש את שער השוויון. באייר לברקוזן הובילה 0:2 על מיינץ אך עשתה שטויות וספגה פעמיים. שטוטגרט גברה בביתה על הרטה ברלין, 0:0 בין ורדר ברמן לפרייבורג. ב-19:30 תארח אוניון ברלין את שאלקה האחרונה.

בורוסיה דורטמונד – הופנהיים 2:2

מואנס דאבור כל כך חיכה להזדמנות הזו. הוא פתח בהרכב לראשונה מזה שלושה מחזורים בהעדרו של אנדריי קראמריץ' הפצוע וניצל את הצ'אנס. סיפור נוסף מהמשחק הזה הוא הקריסה של בורוסיה דורטמונד שעלולה לאבד אפילו את המקום השישי בטבלה. היא ניצחה פעם אחת בלבד בששת משחקי הליגה האחרונים שלה וביתה הוא מזמן לא מבצרה.

צפו בתקציר ה-2:2 והשער של דאבור

הופנהיים הגיעה למצבים מצוינים. איחלאס בבו היה יכול לקנות את עולמו אך רשם שתי החטאות ממצבים קורצים. בדקה ה-31, חלוץ נבחרת ישראל היה מדויק ממנו כשניצל מסירת עומק יפה של סבסטיאן רודי והשווה ל-1:1 בשערו השלישי בליגה (הראשון מאז תחילת נובמבר) והשביעי בכל המסגרות. בכך, דאבור ביטל את שער היתרון של ג'יידון סאנצ'ו שקיבל מסירת עומק מרפאל גריירו (מלכודת הנבדל נשברה) בדקה ה-24, אך הצהובים-שחורים מיעטו לסכן.

מואנס דאבור כובש | Martin Meissner – Pool/Getty Images
מואנס דאבור חוגג עם שחקני הופנהיים | MARTIN MEISSNER/POOL/AFP via Getty Images
מואנס דאבור חוגג עם שחקני הופנהיים | MARTIN MEISSNER/POOL/AFP via Getty Images
מואנס דאבור | MARTIN MEISSNER/POOL/AFP via Getty Images

האורחת, כך נראה, הרגישה שבערב כזה אפשר לנצח. בדקה ה-50 דאבור כמעט כבש בנגיחה אחרי כדור קרן אך סחט הדיפה מהשוער מרווין היץ. בקרן הנוספת, כדור הוגבהה לרחבה והשוער הדף אותו על בבו לרשת. בדקה ה-57 הולאנד השווה אך השער נפסל בשל נבדל. בדקה ה-60 טרז'יץ ביצע חילוף כפול והעלה מהספסל את הקפטן מרקו רויס ואת החלוץ הצעיר יוסופה מוקוקו. דורטמונד לא שמרה על שחקני המפתח ימים ספורים לפני הקרב נגד סביליה בשמינית גמר ליגת האלופות ופשוט אכזבה עם ההרכב המלא.

בבו היה יכול להבטיח את הניצחון בשלב מוקדם אך נעצר על ידי השוער בדקה ה-76. תשע דקות לסיום דאבור נפל אחרי עם אמרה צ'אן ובסיום המהלך הולאנד ניצל הגנה רדומה של האורחת וכבש את ה-2:2 עם הרבה עוצמה. זה היה שער הליגה ה-15 שלו ב-16 הופעות בלבד. דאבור פינה את מקומו בדקה ה-88.

למרות התוצאה המכובדת, הופנהיים חווה עונה מאכזבת בזירה המקומית. והיא מדורגת רק במקום ה-11 עם 23 נקודות בלבד. ביום חמישי הקרוב היא תפגוש את מולדה הנורבגית במשחק הראשון בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית.

הולאנד. מנע הפסד | Marius Becker/picture alliance via Getty Images

באייר לברקוזן – מיינץ 2:2

הקבוצה של פטר בוס כבר הריחה ניצחון שני ברציפות כשהובילה 0:2 עד לדקה ה-84 אך עשתה שטויות בדקות האחרונות ולא הצליחה להעפיל למקום השלישי. כנראה שההחלטה של המאמן להעניק מנוחה לשחקניו הבכירים (כולל השוער לוקאש הרדצקי) שהוחלפו בזה אחר זה – הייתה בעוכריו. המארחת, ששלטה מהכדור למעלה מ-70% מהזמן במחצית הראשונה, נהנתה משער מוקדם של לוקאס אלאריו בדקה ה-14 שדחף לרשת כדור רוחב בין רגליו של השוער אחרי בישול של מוסא דיאבי מצד שמאל.

במחצית השנייה בוס החליט לשמור על השחקנים הבכירים לקראת המשחק נגד יאנג בויז ביום חמישי והחליף אפילו את השוער לוקאש הרדצקי. למרות זאת, פטריק שיק שכבש את השני בדקה ה-84 במהלך יפה. רוברט גלאצל צימק לפני הסיום (89) ובתוספת הזמן קווין שטרוגר השווה ל-2:2 אחרי הרחקה איומה של שחקני ההגנה. רק 2:2 נגד היריבה שמתחת לקו האדום.

לברקוזן. חגיגה מוקדמת | Federico Gambarini/picture alliance via Getty Images

שטוטגרט – הרטה ברלין 1:1

סשה קלאידז'יץ' לוהט. חלוץ שטוטגארט שהיה פעלתן במיוחד – כבש את שערו הרביעי בשלושת המחזורים האחרונים (צמד במחזור הקודם). בתוספת הזמן של המחצית (45+2) נהנה החלוץ מבישול של בורנה סוסה. זה היה שערו העשירי העונה בכל המסגרות והתשיעי בליגה. אולם, זה היה המשך לשבוע מאכזב של המארחת שהודחה מהגביע וספגה חמישייה במשחק הליגה הקודם. הילד הצעיר נץ בן ה-17, השווה בדקה ה-81 כשדחק לרשת אחרי שתי דקות בלבד על כר הדשא.

סשה לוהט אך שטוטגארט לא מנצחת | RALPH ORLOWSKI/POOL/AFP via Getty Images

תוצאות נוספות: ורדר ברמן – פרייבורג 0:0, אוניון ברלין – שאלקה 0:0.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי