אופמקאנו חתם רשמית בבאיירן, מגן רדינג יגיע בעונה הבאה?

דאיו אופמקאנו | באיירן מינכן, רשמי

אלופת העולם הפעילה את סעיף השחרור של הבלם, שיצטרף מלייפציג מה-1 ביולי ועד 2026 תמורת כ-40 מיליון יורו. לפי ה"קיקר", עומאר ריצ'ארדס סיכם ויגיע בחינם. גנאברי ובואטנג יחמיצו את בילפלד, גורצקה בספק גדול

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

החדשות שפורסמו בצרפת ביום שישי האחרון הפכו היום (ראשון) לרשמיות: באיירן מינכן הודיעה על חיזוק מרשים לעונה הבאה, לאחר שהפעילה את סעיף השחרור של דאיו אופמקאנו בסך כ-40 מיליון יורו והבלם יעזוב את ר.ב לייפציג כדי להצטרף לאלופת אירופה המכהנת החל מה-1 ביולי ועד סוף יוני 2026.

המנהל המקצועי של הבווארים, חסן סליהמיצ'יץ' שאישר את הפרסומים כבר שלשום, אמר לאחר סגירת העסקה: "אנחנו שמחים שהצלחנו להחתים את דאיו אופמקאנו. אנחנו משוכנעים שהוא יהיה חלק מרכזי בקבוצה שלנו בשנים הבאות". מוליכת הבונדסליגה הקדימה את מנצ'סטר יונייטד, ליברפול וצ'לסי שעל פי הדיווחים התעניינו גם הן בשירותיו של אופמקאנו.

מאמצי החיזוק לעונה הבאה לא מסתכמים בצרפתי ועל פי דיווח שפורסם היום ב"קיקר", שחקן נוסף שסגר בבאיירן לעונה הבאה הוא עומאר ריצ'ארדס, מגן שמאלי בן 23 המשחק ברדינג מליגת המשנה האנגלית. חוזהו של ריצ'ארדס האנגלי מסתיים ביוני הקרוב, כך שהוא צפוי להצטרף ללא תמורה.

ריצ'ארדס. בעונה הבאה בבוואריה? | Naomi Baker/Getty Images

בינתיים, אחרי חגיגות הזכייה בגביע העולם למועדונים בשבוע שעבר, באיירן תחזור מחר לליגה הגרמנית ותארח את ארמיניה בילפלד במטרה להחזיר את הפער מלייפציג לשבע נקודות. מספר שחקנים לא יעמדו לרשות האנזי פליק בהתמודדות: סרג' גנאברי פצוע בשריר הירך האחורי, תומאס מולר שחלה בקורונה שוהה בבידוד וכך גם חאבי מרטינס. לאון גורצקה שהחלים מקורונה היה אמור לשוב לסגל, אך לא נטל חלק באימון היום בגלל כאבים בשריר התאומים ועל פי פליק, אינו צפוי להיכלל בסגל, כמו גם ג'רום בואטנג שהקדים את הטיסה חזרה מדוחא מסיבות אישיות וכבר חזר לאימונים, אך לא ישחק מחר.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, פליק התייחס לרכש הטרי: "שמח שהצלחנו להביא את אופמקאנו, אבל התפקיד שלנו הוא לספק את הסחורה עכשיו. הוא צריך לעשות את זה בעצמו עבור לייפציג, כי זו הסיבה שהוא נכנס לתודעה שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי