לא עוצר: אנדרה סילבה שוב כבש, 0:2 לפרנקפורט על קלן

אנדרה סילבה חוגג | Alex Grimm/Getty Images

החלוץ הפורטוגלי הלוהט כבש את ה-18 שלו העונה והשישי בארבעת המשחקים האחרונים, קבוצתו חיברה ניצחון רביעי ברציפות ועלתה למקום השלישי. 0:0 בין מנשנגלדבאך לוולפסבורג

(גודל טקסט)

המחזור ה-21 בבונדסליגה ייסגר מחר (שני) עם המפגש בין באיירן מינכן לארמיניה בילפלד (21:20, שידור ישיר בספורט4), ובינתיים הוא נמשך עם שני משחקים היום. במשחק המוקדם, פרנקפורט גברה 0:2 על קלן והמשיכה בכושר הפנטסטי. לאחר מכן, וולפסבורג ומנשנגלדבאך נפרדו ב-0:0.

פרנקפורט – קלן 0:2

המארחת המשיכה בכושר האדיר שלה, רשמה ניצחון רביעי ברציפות וכבר נמצאת במקום השלישי בטבלה עם 39 נקודות. היא רחוקה חמש נקודות מלייפציג השנייה ותשע מבאיירן מינכן שבפסגה. מי ששוב כבש, משחק רביעי ברציפות, הוא אנדרה סילבה הלוהט. זה היה שערו השישי בארבעת משחקיו האחרונים, והוא עומד כבר על 18 כיבושים העונה ב-20 הופעות ליגה. הפעם, הוא העלה את פרנקפורט ליתרון בדקה ה-57, כאשר קיבל כדור ברחבה ועם צ'יפ גדול מעל השוער קבע 0:1. איבן אנדיקה קבע את תוצאת המשחק בנגיחה בדקה ה-79. לוקה יוביץ', שמתקשה בינתיים לתפוס את מקומו בהרכב, עלה כמחליף בדקה ה-71.

שחקני פרנקפורט חוגגים | Alex Grimm/Getty Images

וולפסבורג – בורוסיה מנשנגלדבאך 0:0

קרב הצמרת הסתיים בתיקו ללא שערים למרות ששתי הקבוצות חיפשו הכרעה. המקומיים בעטו לא פחות מ-18 פעמים לשער, אך יכולת טובה של יאן זומר בשערה של האורחת קבע חלוקת נקודות. בעקבות המשחק המארחת נשארה במקום הרביעי המוביל לליגת האלופות, בעוד האורחת ממוקמת שישית, כשהיא במרחק של שלוש נקודות בלבד מהירוקים. במחזור הבא הזאבים ייצאו לפגוש את ארמיניה בילפלד, בעוד מנשנגלדבאך תארח את מיינץ.

יאן זומר בעוד הצלה, הערב נגד וולפסבורג | Swen Pförtner/picture alliance via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי