רומניגה במסר: "לבאיירן מינכן אין אפשרות לשלם כפי שהיה בעבר"

לאחר הפסד בפרנקפורט ומעידה שנייה ברציפות, נשיא הבווארים נשאל על עתידו של זולה שהציג משחק חלש וטען: "יש לו חוזה לעוד שנה, דברים יקרו רק בתנאים מסוימים כי נפגענו קשות מהקורונה". פליק עדיין לא מודאג

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן חזרה בשבוע שעבר מגביע העולם למועדונים בקטאר עם התואר השישי מתוך שישה אפשריים עבור עונת 2019/20, אבל דווקא מאז קורה לה משהו שהיא פשוט לא רגילה אליו: שני משחקים רצופים בליגה ללא ניצחון, תחילה 3:3 ביתי נגד ארמיניה בילפלד במהלכו שבה מפיגור כפול ואתמול (שבת) היא כבר הפסידה בפרנקפורט 2:1 לאיינטרכט, תוצאה שמשמעותה שלייפציג יכולה לצמק את הפער ביניהן לשתי נקודות בלבד אם תנצח היום אחר הצהריים בחוץ את הרטה ברלין (החל מ-16:20 בספורט3).

באיירן הייתה חסרה בין השאר את תומאס מולר ובנג'מין פבאר שנדבקו בקורונה וכן את הפצועים קורנטין טוליסו וסרג' גנאברי, אבל הציגה משחק רע מאוד ובעיקר היו אלה אריק צ'ופו מוטינג ולירוי סאנה שאכזבו. בהגנה, ניקלאס זולה היווה ממש נקודת תורפה וגם הספרדי מארק רוקה התקשה מאוד ונכנע במאצ' אפ למקוטו האסבה, שנבחר לאחד משלושת מצטייני המשחק של "בילד" יחד עם אמין יונס ודאיצ'י קמאדה, כובשי השערים במחצית הראשונה שעשו את ההבדל והספיקו מול שער מצמק של רוברט לבנדובסקי בחצי השני.

נשיא המועדון קרל היינץ רומניגה התראיין לאחר המשחק ונשאל על עתידו של זולה אחרי המשחק החלש שהציג: "אנחנו רוצים את שחקני נבחרת גרמניה בבאיירן מינכן, אבל יש לו חוזה לעוד שנה אחת ואנחנו נראה מה יהיה. דברים יקרו רק בתנאים מסוימים גם כי אין לבאיירן מינכן את אותה אפשרות לשלם כפי שהיה לפני הקורונה, המצב הכלכלי נפגע מאוד. אנחנו נבחן את הדברים בצורה רצינית ושקטה בקיץ".

שער שלו לא הספיק. לבנדובסקי | Arne Dedert/picture alliance via Getty Images

המאמן האנזי פליק הודה שהסגל החסר משפיע קשות על המצב, אך הבהיר: "יש לנו פצועים ונדבקים, אבל אני כלל לא מודאג. פרנקפורט נמצאת במומנטום אדיר ואנחנו לא נכנסו טוב למשחק, אבל אם נשחק כפי ששיחקנו במחצית השנייה, אז דברים ייראו אחרת. אנחנו אנושיים ואני מאוד גאה בקבוצה גם היום".

השוער מנואל נוייר היה מעט תקיף יותר: "לא למדנו דבר מה-3:3 נגד בילפלד, שוב לא שיחקנו מספיק טוב נגד קבוצה ברמה כמו פרנקפורט. אנחנו צריכים להיות חדים יותר בתחילת המשחק ואם נשחק במשך 90 דקות כמו שנראינו בחצי השני, היינו מנצחים כאן".

מנואל נוייר | DANIEL ROLAND/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי