דאבור מרוצה: "הראינו את החוזק שלנו. שמח לעזור עם השערים שלי"

החלוץ שהבקיע שלושה משחקים ברציפות הגיע לעשרה שערים העונה בכל המסגרות - יותר מאשר בכל 2019/20 וזכה לשבחים בקבוצה. "יש לנו איכות רבה בקבוצה", אמר. "החלוץ לא נתן לברמן סיכוי לחזור למשחק", נכתב בתקשורת

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

העונה שעברה הייתה די מתסכלת עבור מואנס דאבור שהגיע לליגה הספרדית בקול תרועה רמה אך מיעט לשחק. בינואר הוא הצטרף להופנהיים וסיים את 2019/20 עם תשעה שערים. אתמול (ראשון) החלוץ כבש מחזור שני ברציפות בבונדסליגה (לראשונה) ומחזור שלישי ברציפות והעלה את מאזנו לעשרה שערים העונה. הופנהיים טיילה והביסה 0:4 את ורדר ברמן. בעקבות הניצחון הופנהיים חלפה בטבלה על פני ברמן והתרחקה מהתחתית.

דאבור אמר לאחר המשחק: "זה היה שבוע קשה עבורנו. אנחנו מרוצים מהביצועים שלנו ומהתוצאה. יש לנו איכות רבה בסגל. הראינו את החוזק שלנו כקבוצה. אני שמח שאני יכול לעזור כרגע עם השערים שלי. אבל הכי חשוב זה שהקבוצה תצליח". "שבוע גדול לדאבור", נכתב בטוויטר הרשמי של המועדון.

המאמן סבסטיאן הנס: "שיחקנו יציב מאוד למשך כל המשחק, כבשנו שערים בדיוק בזמן המתאים. לא אפשרנו ליריבה להגיע למצבים וזה גורם לי להיות גאה. זה היה שבוע עמוס מאוד כולל הליגה האירופית אבל ההרגשה שלנו טובה מאוד. אנחנו רוצים לקבל ביטחון ולשמור על הביצועים האלה גם במשחקים הקרובים. ואז הנקודות יגיעו מעצמן".

איחלאס בבו השווה את השיא שלו מהעונה שעברה עם שישה שערי ליגה (כבש שלושה משחקים ברציפות) וחייך כשהוחלף סמוך לסיום. "נתנו הרבה במהלך המשחק, כולם רצו מאוד לנצח. היום המצבים שלי ושל החברים שלי סוף סוף הסתיימו בשער. אני תמיד שמח כשאני כובש", אמר החלוץ.

"הופנהיים חגגה ניצחון ביתי ללא עוררין בתקווה שזה ידחוף אותה קדימה", נכתב ב"בילד". "הופנהיים קיבלה קצת אוויר אחרי ניצחון קל במשחק בו לא הותירה לברמן סיכוי", נכתב בקיקר. "ברמן יצאה אחרת מחדר ההלבשה אך כל מה שתכננה ירד לטימיון אחרי השער של דאבור". בשורות טובות להופנהיים הגיעו מכיוונו של אנדריי קראמריץ' מלך שערי הקבוצה שעלה כמחליף במקום חלוץ נבחרת ישראל. ביום חמישי תארח הקבוצה את מולדה הנורבגית במשחק הגומלין בשלב 32 האחרונות אחרי 3:3 במשחק החוץ. ייתכן והחלוץ ישוב ל-11.

מואנס דאבור
מואנס דאבור | picture alliance / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי