ורדר ברמן הפכה ל-1:2 ועצרה את הריצה של איינטרכט פרנקפורט

המדורגת רביעית עלתה ליתרון מהיר משער של אנדרה סילבה, אך המארחת התעשתה והודות לשערים של גברה סלאסי וסרג'נט הנחילה לחבורה של אדי הוטר הפסד ליגה ראשון ב-2021 והותירה אותה מחוץ לשלישייה הראשונה

(גודל טקסט)

המחזור ה-23 בבונדסליגה נפתח הערב (שישי) עם הפתעה גדולה: איינטרכט פרנקפורט, שניצחה את כל חמשת משחקיה האחרונים – כולל את באיירן מינכן במחזור שעבר – רשמה את הפסד הבכורה שלה בליגה ב-2021 כשנכנעה בחוץ 2:1 לוורדר ברמן, במשחק בו איבדה יתרון מהמחצית הראשונה וגם פספסה הזדמנות לחלוף על פני וולפסבורג שבמקום השלישי.

ורדר ברמן ספגה רק לפני חמישה ימים רביעייה משפילה מהופנהיים, משחק בו גם מואנס דאבור כבש, אבל התאוששה בגדול הערב ורשמה ניצחון ליגה ראשון אחרי שלושה משחקים שלא הצליחה במשימה. הפתיחה כאמור הייתה שייכת דווקא לאורחת מפרנקפורט, כשבדקה התשיעית הסרבי פיליפ קוסטיץ' הגביה כדור נפלא משמאל ואנדרה סילבה התרומם נהדר ונגח לרשת.

המארחת נראתה חסרת ביטחון וירדה להפסקה בפיגור מינימלי, אך נראה שהמאמן פלוריאן קופלד עשה את עבודתו על הצד הטוב ביותר גם בפן הפסיכולוגי, כי ברמן חזרה למגרש בסערה ובדקה ה-47 מצאה את השוויון הודות לשער של המגן הימני תאודור גברה סלאסי, שהסתנן בין הבלמים ובעט בנגיעה כדור חזק ומדויק לפינה הרחוקה. כעבור רבע שעה, בדקה ה-62, ברמן כבר השלימה מהפך הודות לשער של ג'וש סרג'נט האמריקאי ושמרה על היתרון עד לשריקת הסיום.

ברמן כעת עם 26 נקודות במקום ה-12 והיא צברה שלוש נקודות יקרות כדי להתרחק מהתחתית, בעוד איינטרכט פרנקפורט שבמקום הרביעי ספגה מהלומה לא פשוטה ואמנם באייר לברקוזן החמישית לא תוכל לחלוף על פניה בסוף השבוע, אבל זו הזדמנות פז לבאיירן מינכן שבפסגה, לייפציג ובעיקר וולפסבורג להגדיל את הפער מהחבורה של אדי הוטר.

תאודור גברה סלאסי | Mario Hommes/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי