צפו בתקציר: סאנצ'ו הוביל את דורטמונד לחצי גמר הגביע

האנגלי הלוהט כבש משחק שלישי ברצף, קבוצתו ניצחה 0:1 את מנשנגלדבאך בתום קרב אדיר ועדיין יכולה לחלום על התואר. דהאוד הורחק לקראת הסיום, שער של הולאנד נפסל

(גודל טקסט)

רבע גמר הגביע הגרמני נפתח הערב (שלישי) עם הקרב האדיר בין בורוסיה דורטמונד לבורוסיה מנשנגלדבאך, שתיים מהקבוצות הטובות ביותר העונה בבונדסליגה. שער בודד של ג'יידון סאנצ'ו קבע 0:1 בסיום לטובת הצהובים-שחורים, שהעפילו לחצי הגמר.

אחרי שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, כולל 2:3 אצל סביליה בליגת האלופות ו-0:4 גדול על שאלקה בדרבי, דורטמונד נראית נהדר לקראת הישורת האחרונה של העונה. גלדבאך מנגד נמצאת בתקופה רעה מבחינתה, כשההפסד האחרון שלה נגד לייפציג, במשחק בו היא איבדה פיגור כפול, היה מעין רגע שיא.

המשחק עצמו לא נפתח בצורה טובה עבור דורטמונד, שאיבדה את רפאל גררו לאחר חמש דקות של משחק. הקבוצה של מרקו רוזה הייתה בהחלט במשחק, אך כשלה פעם אחר פעם בפעולה אחרונה. ארלינג הולאנד היה הראשון למצוא את הרשת במשחק בדקה ה-53, אך השער שלו נפסל עקב עבירה שביצע בדרך.

רגע השער של סאנצ'ו. האנגלי העלה את קבוצתו לחצי הגמר | Mario Hommes/DeFodi Images via Getty Images

למרות השער שבוטל, הקבוצה של אדין טרזיץ' לא הורידה את הרגל מהדוושה ובדקה ה-66 היא יצאה להתקפה מתפרצת קטלנית, כאשר בסיומה מרקו רויס סידר לסאנצ'ו שער שלישי בשלושת המשחקים האחרונים של קבוצתו. בתוספת הזמן, מחמוד דהאוד הצעיר הורחק, אבל זה לא מנע את הניצחון של דורטמונד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי