סאנצ'ו בוער, טרזיץ' נבוך והומלס מפרגן: סיכום הניצחון של דורטמונד

האנגלי שיפר את המאזן שלו ב-2021 והעלה את הצהובים שחורים לחצי הגמר. המאמן שניצח את האיש תחתיו יעבוד: "לא אני ניצחתי אותו אלא דורטמונד ניצחה את גלדבאך". הבלם הוותיק החמיא: "הוא מבריק"

(גודל טקסט)

בורוסיה דורטמונד העפילה אמש (שלישי) לחצי גמר הגביע הגרמני, מפעל בו היא הפייבוריטית המובהקת לזכות וזאת לאחר הדחתה המוקדמת של באיירן מינכן. הצהובים-שחורים גברו 0:1 בחוץ על בורוסיה מנשנגלדבאך, כשמי שהכריע את ההתמודדות הוא ג'יידון סאנצו הלוהט שכבש משחק שלישי ברציפות, העניק לקבוצתו ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות ונבחר בסיום לאיש המשחק.

סאנצ'ו, שיחגוג את יום הולדתו ה-21 בסוף החודש ואמור על פי כל הדיווחים לעזוב את דורטמונד בסוף העונה, נראה פשוט נהדר ב-2021, כאשר במאזנו שמונה שערים ושבעה בישולים ב-13 משחקים בכל המסגרות מאז תחילת השנה החדשה. מאז תחילת העונה הנוכחית, מאזנו של האנגלי מרשים לא פחות ועומד על 12 גולים ו-16 בישולים ב-31 הופעות בכל המסגרות. מדהים.

גלדבאך המאכזבת רשמה משחק שישי ברציפות ללא ניצחון בכל במסגרות (מתוכם חמישה הפסדים) וסיפור המשחק בגרמניה היה המאמן שלה, מרקו רוזה, שכידוע חתם בדורטמונד אותה הוא יאמן החל מהקיץ הקרוב. בינתיים, בלם הצהובים-שחורים מאטס הומלס מרוצה ממאמנו הנוכחי, אדין טרזיץ', שאמור לשמש כעוזרו של רוזה בעונה הבאה: "עמדנו כמו שצריך מבחינה טקטית, אדין מבריק בקטע הזה. אני מאמין בו ובקריירת האימון שלו מאוד".

ג'יידון סאנצ'ו
ג'יידון סאנצ'ו | Alexandre Simoes / Contributor

טרזיץ' עצמו הובך: "לא אני ניצחתי את רוזה אלא דורטמונד ניצחה את גלדבאך", הבהיר. כשנשאל האם היה רוצה להמשיך בתפקיד, סיפר כי זה לא עניינו והתייחס לרוזה תחתיו הוא כאמור יעבוד בעונה הבאה: "עדיין לא דיברנו, נעשה זאת בסיום העונה הנוכחית אנחנו נשב ונדבר על הכל".

"מאז הניצחון על סביליה בליגת האלופות יש במועדון אנרגיה אחרת לחלוטין. היום, הקבוצה שרצתה יותר ניצחה", אמר בסיום הקפטן מרקו רויס שציין את הופעתו ה-300 בכל המסגרות במדי דורטמונד.

לדורטמונד מצפים כעת שני משחקי ענק. קלאסיקר מול באיירן מינכן בבונדסליגה (שבת החל מ-19:20, שידור ישיר בספורט4) וגומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד סביליה (שלישי ב-22:00). "אם נרצה לנצח – נצטרך לסבול", הבהיר הומלס. מי שהדאיגו את הצהובים-שחורים בסיום הם סאנצ'ו ורפאל גריירו. "שניהם הרגישו כאב מסוים בשריר, נצטרך לראות מה מצבם", אמר המאמן.

שחקני דורטמונד חוגגים
שחקני דורטמונד חוגגים | Alexandre Simoes / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי