ללא סאנצ'ו: דורטמונד נערכת לקלאסיקר נגד באיירן

ארלינג הולאנד, דויד אלאבה | LEON KUEGELER/POOL/AFP via Getty Images

הכוכב האנגלי ייעדר מהמשחק הגדול של הבונדסליגה (שבת, 19:20 בספורט4), כמו גם גררו וריינה. פליק על הולאנד: "העתיד שייך לו, יש לו הכל". מולר צפוי לחזור ל-11 של אלופת גרמניה

(גודל טקסט)

זה לא משנה אם הקבוצות האלה נאבקות ראש בראש באליפות, או שמפרידים ביניהן מספר מקומות בטבלה, ברגע שבאיירן מינכן ובורוסיה דורטמונד נפגשות ל"קלאסיקר" של הליגה הגרמנית, זה תמיד חגיגה. מחר (שבת, 19:20 שידור ישיר בספורט4) הן יעלו לכר הדשא לעוד פרק מסקרן ביריבות הגדולה.

החדשות החמות ביותר מגיעות מצדה של דורטמונד. הצהובים-שחורים נמצאים בתקופה טובה לאחרונה לאחר שניצחו ארבעה משחקים רצופים בכל המסגרות, אך היום פרסם המועדון כי ג'יידון סאנצ'ו, אולי השחקן הטוב ביותר העונה בקבוצה, פצוע ולא נסע עם הקבוצה למינכן. מלבד האנגלי, גם רפאל גררו וג'ובאני ריינה ייעדרו מהמשחק באליאנץ ארנה.

"בכל פעם שאתה משחק במינכן נגד באיירן, אתה חייב להיות זהיר מאוד" סיפר אדין טרזיץ', מאמנה של דורטמונד. "אבל באותה מידה, אתה גם אמיץ ולהיות מסוכן בהתקפה. במשחקים כאלו, הדברים הקטנים הם אלו שמכריעים". ללא סאנצ'ו הפצוע, נראה שארלינג הולאנד יהיה לבדו במרכז תשומת הלב של באיירן, שכן הנורבגי הוא הסקורר המוביל של דורמטונד העונה עם 17 שערים בבונדסליגה.

צפו בכתבתו של שרון דוידוביץ' על הולאנד

לצד הולאנד שצפוי לפתוח בחוד, טרזיץ' עשוי להציב את תורגן הזאר והקפטן מרקו רויס בחלק הקדמי. בחוליית הקישור יעלו שני כוכבים צעירים נוספים – ג'וד בלינגהאם האנגלי ומחמוד דאהוד. מתאו מורי הספרדי ייפתח בעמדת המגן הימני.

מן העבר השני, האלופה באיירן מינכן מגיעה לאצטדיונה הביתי, בו היא לא הפסידה ב-21 המשחקים האחרונים שלה. הבווארים יודעים שהם עשויים להגיע למשחק רק מהמקום השני, זאת בתנאי שלייפציג תנצח במשחק מוקדם יותר בשבת, ועל כן הם מגיעים בדריכות שיא. מי שייעדר בוודאות הוא המגן בנג'מין פבאר, שעדיין לא כשיר במאת האחוזים.

"פבאר לא ייקח חלק במשחק מחר" אמר המאמן האנזי פליק לקראת המשחק. "כבר בשבוע הבא הוא אמור לחזור בצורה מלאה ואנחנו לא רוצים לקחת סיכום איתו. יש לנו שחקנים שיכולים למלא את המקום שלו. המשחקים נגד דורטמונד תמיד מיוחדים והם באיכות גבוהה מאוד. הולאנד תמיד ממש רעב לשערים. העתיד פשוט שייך לו כי יש לו הכל. חשוב מאוד שנסגור לא את השטחים ונמנע את המסירות אליו" סיכם מאמן אלופת אירופה.

פליק. "להולאנד יש הכל" | David Ramos – FIFA/FIFA via Getty Images

מי שעתיד לחזור להרכב של באיירן הוא תומאס מולר, שהחלים לאחרונה מהפציעה וקיבל מספר דקות מהספסל. קינגסלי קומאן וסרג' גנאברי אמורים להיות אלה שיתמכו בחלק הקדמי, בן כמובן ישחק רוברט לבנדובסקי, מלך השערים של הליגה עם 28 שערים העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי