מאמן וולפסבורג: "שמח שדאבור לא נפצע, זה היה אדום ברור"

החלוץ הישראלי תוקל בפרעות בסוף המשחק ובחוסר ספורטיביות על ידי פאולו אוטביו ואף בגרמניה תיארו את המקרה בתור 'עבירת השנה בבונדסליגה'. אוליבר גלסנר מקווה כי המגן לא יחטוף עונש השעיה חמור מדי

(גודל טקסט)

לא בכל יום מואנס דאבור תופס את הכותרות בגרמניה, בטח לא במשחק שהוא לא כובש. החלוץ הישראלי של הופנהיים שעלה אתמול (שבת) מהספסל בניצחון נגד וולפסבורג, קיבל הזדמנות מצוינת לכבוש את שערו החמישי בליגה ולקבוע 1:3 לאחר מתפרצת, אבל במקום זאת תוקל בפרעות ובחוסר ספורטיביות על ידי פאולו אוטביו.

מאמן וולפסבורג, אוליבר גלסנר, גינה את האירוע במסיבת העיתונאים לאחר המשחק: "קודם כל טוב שמואנס לא נפצע, וכמובן שהגיע לפאולו אדום ברור. אבל אני לא רוצה להעניש אותו מכיוון שהוא לא הפסיק לרוץ ורק רצה לשמור על התוצאה. אני מקווה שההשעיה לא תהיה ליותר מדי זמן".

עדיין לא ברור לכמה זמן אוטביו ייעדר, אך נראה כי יספוג השעיה של מספר משחקים וישאיר את הזאבים ללא המגן השמאלי הקבוע שלה, לאחר העבירה שהוגדר כ'עבירת השנה בבונדסליגה'. מעבר לכך גם המגן השני בקבוצה, ג'רום רוסילון הצרפתי, לא שיחק בשלושת החודשים האחרונים בגלל פציעה ארוכה.

בחזרה לדאבור, החלוץ הישראלי שזכה לקרדיט בליגה האירופית לפני ההדחה למולדה ואף כבש בשני המשחקים העוקבים מול ורדר ברמן ובורוסיה דורטמונד, חזר לספסל ושיחק 14 דקות משותפות בשני המשחקים האחרונים מול אוניון ברלין ו-וולפסבורג. דאבור כאמור היה כובש את שערו החמישי בליגה וה-11 בכל המסגרות, לולא העבירה המכוערת של פאולו אוטביו.

מואנס דאבור, פאולו אוטביו | Uwe Anspach/picture alliance via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי