Sport1 Banner

שבת בספורט1: הולאנד ולבנדובסקי ינסו להמשיך להפציץ בקצב מסחרר

אחרי שבאיירן גברה 2:4 על דורטמונד ושני החלוצים כבשו ביחד חמישייה, הבווארים יתארחו אצל ברמן בתקוה לשמור על הפסגה והצהובים שחורים יארחו את הרטה במטרה להישאר קרובים לפרנקפורט

(גודל טקסט)

חמישה משחקים ייערכו מחר (שבת) במסגרת המחזור ה-25 בבונדסליגה. במוקד: לפני הגומלין מול לאציו, המוליכה באיירן מינכן תתארח אצל ברמן (החל מ-16:20, ספורט3). לאחר מכן, בורוסיה דורטמונד תקווה לשכוח מההפסד הצורם ב"קלאסיקר", כשתארח את הרטה ברלין (החל מ-19:20, ספורט4). במשחקים נוספים: וולפסבורג מול שאלקה, אוניון ברלין נגד קלן ומיינץ מול פרייבורג.

ורדר ברמן – באיירן מינכן

אחרי הקאמבק האדיר מול דורטמונד ועם מאזן 13 שערי זכות בשלושת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, באיירן מינכן תקווה להגדיל זמנית את הפער מלייפציג שתשחק ביום ראשון לחמש נקודות. כאמור, לבווארים מצפה משחק ביתי מול לאציו ברביעי, אליו הם יגיעו די נינוחים לאחר שהשיגו 1:4 משכנע באולימפיקו. מנגד, ברמן תגיע למשחק הביתי בכושר טוב לאחר שצברה שבע נקודות בשלושת המחזורים האחרונים והתרחקה מאוד מהתחתית.

הבווארים ייאלצו להסתדר ללא ג'רום בואטנג שנפצע בניצחון על דורטמונד, כשגם קורנטין טוליסו ודוגלאס קוסטה ימשיכו להיעדר בגין פציעה. לסגל אמור לשוב בנג'מין פבאר שהתאושש מקורונה ולא שיחק בתקופה האחרונה. בחוד ימשיך רוברט לבנדובסקי, שהפציץ שלושער ב-2:4 על דורטמונד וחולם על ניפוץ שיאו של גרד מולר, שכבש 40 שערי ליגה בבונדסליגה אי שם בעונה אחת. במאזנו של הפולני האדיר 31 שערים, כאשר נותרו עוד תשעה מחזורים לסיום העונה. תומאס מולר, לירוי סאנה וקינגסלי קומאן יפתחו לצדו בהתקפה.

בורוסיה דורטמונד – הרטה ברלין

הצהובים שחורים אמנם איבדו יתרון כפול מול באיירן במחזור האחרון, אך באמצע השבוע הם העפילו לרבע גמר ליגת האלופות אחרי 2:2 ביתי מול סביליה ו-4:5 בסיכום שני המשחקים. דורטמונד זקוקה לנקודות על מנת להישאר במאבק על הכרטיס לצ'מפיונס, כשערב המחזור היא רק במקום השישי עם ארבע נקודות מתחת לפרנקפורט הרביעית. מנגד, הרטה סיימה בסוף השבוע האחרון ריצה של תשעה משחקים ללא ניצחון, אולם היא עדיין מסובכת בתחתית עם 21 נקודות.

מבחינה מקצועית, ג'יידון סאנצ'ו ורפאל גריירו ימשיכו להיעדר בשורות דורטמונד, כשגם ג'ואבני ריינה, אקסל ויטסל ומרסל שמלצר לא אמורים להיות כשירים. את התקפת הצהובים שחורים ימשיך להוביל ארלינג הולאנד הלוהט וזאת בצל השמועות על מעבר אפשרי לברצלונה. הנורבגי בן ה-20 כבש העונה 19 שערי בונדסליגה ב-19 הופעות, כשבליגת האלופות המאזן האדיר שלו עומד על עשרה שערים בשישה משחקים. מרקו רויס וטורגן הזאר יפתחו לצדו בהתקפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי