המגן ש"פירק" את דאבור התנצל וחשף את ההודעות הקשות שקיבל

פאולו אוטאביו סיפר בראיון ל"קיקר" על הימים הקשים שעבר מאז העבירה המכוערת על חלוץ הופנהיים: "בברזיל שינו את השם של המשחק ‘אבן, נייר ומספרים' ל'אבן, נייר ופאולו'. אמא שלי כעסה עליי"

(גודל טקסט)

פאולו אוטאביו התנצל בפני מואנס דאבור בראיון שהעניק ל"קיקר". כזכור, חלוץ הופנהיים היה בדרך הבטוחה להבקיע כשדהר בתוספת הזמן מול רשת חשופה, אלא שהברזילאי של וולפסבורג קיצץ אותו מאחור עם עבירה מכוערת שעלתה לו בכרטיס אדום ובהרחקה מארבעה משחקים.

העבירה המכוערת של אוטאביו התפשטה ברשתות החברתיות במהרה והברזילאי ספג לא מעט אש בימים האחרונים. "לא חשבתי שהעבירה שעשיתי תגרום לכך כך הרבה רעש. אני מרגיש שהמהלך הזה נצפה בכל העולם. קיבלתי כל כך הרבה הודעות, חלקן ממש לא נעימות", סיפר המגן.

אוטאביו: "אני לא רוצה לדבר על זה, אבל הייתה הודעה קשה מאוד. אני תוהה איך אנשים מרשים לעצמם לכתוב דבר כזה למישהו זר. בהחלטתי להגביל את האפשרות לשלוח לי הודעות ברשתות החברתיות השונות לעת עתה. מה חשבתי לפני העבירה? שאני יכול למנוע ממנו להבקיע שער".

מואנס דאבור, פאולו אוטביו | Uwe Anspach/picture alliance via Getty Images

המגן סיפר כי התנצל בפני הישראלי: "מעולם לא ביצעתי עבירה כזו, ידעתי מיד שאקבל אדום וזו הסיבה שקמתי וישר יצאתי מהר. אני רוצה להבהיר שבשום פנים ואופן לא רציתי לפגוע בדאבור, לא נכנסתי בו עם הפקקים. רציתי לדבר איתו אחרי המשחק, אבל לצערי הוא עזב את האצטדיון. קיבלתי את המספר שלו וכתבתי לו. זה היה מאוד חשוב לי כי הוא קולגה, התנצלתי בפניו".

כיצד דאבור השיב להודעה שלו: "הוא הודה לי על ההתנצלות וכתב שהכל בסדר. זה מאוד שמח אותי, זה היה חשוב לי. הוא כעס מאוד בזמן אמת, אני יכול להבין אותו. אני מאחל לו להבקיע הרבה שערים בהמשך. צפיתי בעבירה פעם אחת. בהילוך איטי זה נראה רע. חברים כתבו לי שבברזיל שינו את השם של המשחק ‘אבן, נייר ומספרים' ל'אבן, נייר ופאולו. אפילו אמא שלי כעסה עליי".

אוטאביו סיכם: "זה האדום השני שספגתי בקריירה ואני בן 26. זאת הייתה ההרחקה הראשונה שלי מאז גיל 17. כשיש צרות על המגרש, אני מתרחק – תמיד הייתי כזה. אני לא אוהב לריב עם אף אחד וזה יהיה חבל אם כל מה שיזכרו לי מהקריירה זה את העבירה הזו".

על כך שהוא הורחק מארבעה משחקים: "אנשים אומרים שהייתי יכול לספוג עונש כבד יותר. אני בסדר עם העונש, אבל כמובן שיהיה לי קשה מאוד לצפות בחברים שלי מהצד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי