דיווח: ראלף ראנגניק צפוי להתמנות למנהל המקצועי של שאלקה

ראלף ראנגניק | Jan Woitas/picture alliance via Getty Images

לפי "הבילד", בגיל 62 הוא ישוב לקדנציה שלישית בגלזנקירשן בניסיון להשיב את הקבוצה בחזרה לבונדסליגה, אלא אם יקרה נס והיא תשרוד העונה. סירב להצעות ממנשנגלדבאך ומההתאחדות הגרמנית

קבוצות: שאלקה
(גודל טקסט)

שאלקה נמצאת בדרכה הבטוחה לליגת המשנה בגרמניה לאור העובדה שהיא עם 10 נקודות בלבד לאחר 24 מחזורים ועליה לסגור פער של 9 נקודות בעשרת המחזורים שנותרו, אבל לפי דיווח הערב (שישי) ב"בילד" נראה שלראשי המועדון יש תוכנית רצינית ביותר כדי להשיב את המועדון לדרך המלך.

שאלקה נפרדה לאחרונה מהמאמן ומהמנהל המקצועי וזה לא סוד שבשבועות האחרונים היא פועלת כדי להנחית אנשי מקצוע מהשורה הראשונה כדי שהמועדון ישוב לבונדסליגה במהרה ונראה שהמנהל המקצועי הבא יהיה ראלף ראנגניק בן ה-62, שישוב לקדנציה שלישית בגלזנקירשן.

בעונה שעברה ראנגניק אמור היה לחתום במילאן, אלא ש"פגרת הקורונה" סייעה לרוסונרי ובעיקר למאמן סטפנו פיולי שהצליח להפוך את הקערה על פיה בחודשי הקיץ, מנע את פיטוריו כשהקבוצה הצליחה וכמובן סיכל את החתמת ראנגניק. בימים האחרונים הוזכר הגרמני כמועמד מוביל לבורוסיה מנשנגלדבאך שתאבד את המאמן מרקו רוזה שעובר לדורטמונד, אבל כעת נראה שהוא בחר לחתום בשאלקה על חוזה לחמש שנים כמנהל מקצועי – בהחלט ייתכן שיהיה זה תפקידו האחרון בכדורגל.

ראלף ראנגניק
ראלף ראנגניק | BARBARA GINDL/APA/AFP via Getty Images

כאמור, ראנגניק כבר היה בשאלקה בשתי קדנציות ב-2004/05 וב-2011 וגם זכה איתה בגביע. ההצלחות הגדולות ביותר שלו היו עם הופנהיים (אותה העלה מהליגה השלישית לבונדסליגה) ועם ר.ב לייפציג, אליה הגיע ב-2012 כמנהל מקצועי, מונה לאחר מכן גם למאמן וכידוע תחתיו עלתה מהליגה השנייה והפכה לקבוצת צמרת ברמה הגבוהה ביותר בגרמניה וגם בליגת האלופות.

לאחרונה גם נטען שראנגניק סירב לאפשרות להחליף את יואכים לב, מאמן נבחרת גרמניה שיעזוב את המאנשפט לאחר אליפות אירופה בקיץ הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי