סביצר כבש, לייפציג שבה למסלול הניצחונות עם 0:1 בבילפלד

האוסטרי מצא את הרשת מיד עם פתיחת המחצית השנייה, נאלגסמן ושחקניו במרחק נקודה מבאיירן מינכן. ארמיניה עלולה לשוב אל מתחת לקו האדום בהמשך המחזור

(גודל טקסט)

לייפציג הודחה לפני תשעה ימים מליגת האלופות על ידי ליברפול ובמחזור שעבר איבדה נקודות ב-1:1 הביתי נגד איינטרכט פרנקפורט, אבל הערב (שישי) היא שבה למסלול הניצחונות הודות ל-0:1 קטן על ארמיניה בילפלד מהתחתית – ניצחון קטן שמשמעותו שלוש נקודות יקרות.

לוקאס קלוסטרמן חגג את הופעתו המאה בבונדסליגה, אבל גיבור הערב היה מרסל סביצר האוסטרי שאחרי 45 דקות בשליטה די אופטית של האורחים, כבש בדקה הראשונה של המחצית השנייה מבישול של דני אולמו ולמעשה הכריע את ההתמודדות כבר אז.

משמעות הניצחון הוא שיוליאן נאגלסמן ור.ב לייפציג שוב במרחק נקודה מבאיירן מינכן וביתרון משמעותי של 9 נקודות מוולפסבורג השלישית ו-13 מפרנקפורט השלישית, אך כמובן שהמחזור ה-26 בבונדסליגה יצא לדרך רק היום וכולן ישחקו כבר מחר. מנגד, בילפלד הפתיעה בגדול את באייר לברקוזן עם 1:2 בחוץ, ניצוחן ראשון שלה לאחר כחודשיים, אולם היום לא מצאה את הרשת והיא עלולה לרדת בחזרה מתחת לקו לאור יתרון של נקודה בלבד על פני הרטה ברלין ומיינץ ו-12 נקודות יתרון משאלקה האחרונה בטבלה.

סביצר, אולמו ושחקני לייפציג חוגגים | Friso Gentsch/picture alliance via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי