Sport1 Banner

צ'אבי אלונסו ימונה למאמן בורוסיה מנשנגלדבאך

צ'אבי אלונסו | fotopress/GC Images

לפי "בילד", קשר העבר יחליף את מרקו רוזה שיעבור לדורטמונד. תהיה זו הקבוצה הראשונה שלו באחת ליגות הבכירות, אחרי שנתיים בהן התנסה במועדון נעוריו כמאמן ריאל סוסיאדד ב'

(גודל טקסט)

כבר לפני חודש הודיעה בורוסיה מנשנגלדבאך על כך שמרקו רוזה ייפרד מהקבוצה בתום העונה ויעבור לבורוסיה דורטמונד, אבל הבוקר (שני) נחשף גם שמו על המאמן הבא – וזה מינוי בהחלט מסקרן ומפתיע במיוחד.

לפי העיתון "בילד", צ'אבי אלונסו הוא מי שנבחר על ידי ראשי מנשנגלדבאך להוביל את הקבוצה ביום שאחרי רוזה וזאת על אף שזו למעשה תהיה קבוצתו הראשונה בקריירה בליגה בכירה. אלונסו בן ה-39 מאמן בשנתיים האחרונות את ריאל סוסיאדד ב', מועדון נעוריו, ובעונה הבאה כבר יעלה מדרגה ויזכה להזדמנות אמיתית, ועוד בליגה הגרמנית אותה הוא מכיר היטב.

צ'אבי אלונסו כאמור החל את הקריירה בריאל סוסיאדד, אבל את הפריצה הגדולה עשה בליברפול בין השנים 2004 ל-2009. מאנפילד הוא עבר לריאל מדריד, גם שם כיכב במשך חמש שנים ואת הקריירה סיים בבאיירן מינכן. הוא זכה בכל תואר אפשרי כמעט, כולל ליגת האלופות פעמיים, אליפויות בספרד ובגרמניה, גביע בכל אחת מהמדינות ועם נבחרת ספרד במונדיאל ב-2010 וכמובן פעמיים ביורו, ב-2008 וב-2012.

צ'אבי אלונסו
צ'אבי אלונסו. חוזר לבמה המרכזית | Gettyimages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי