זה קורה: הולאנד הודיע לדורטמונד על כוונתו לעזוב בקיץ

ארלינג הולאנד | Lars Baron/Getty Images

הטלנובלה מתחילה. דיווח ב"דפורטס קואטרו" טוען כי החלוץ הנורבגי הודיע לקבוצתו שיעזוב, ואף נטען כי משפחתו של השחקן רכשה דירה בספרד. במקביל, באנגליה טוענים שסיטי הולכת עליו בכל הכוח אחרי עזיבת אגוארו

(גודל טקסט)

איזה קיץ מחכה לנו. אנחנו נמצאים כבר עמוק עמוק בחרושת השמועות על ארלינג הולאנד, אך זה הולך להתגבר ולהתגבר, כאשר כל הגדולות של אירופה נמצאות במרדף על החלוץ הנורבגי האדיר. בינתיים, דיווח חדש שהתפרסם היום (שלישי) ב"דפורטס קואטרו" טוען כי הולאנד הודיע לדורטמונד על כוונתו לעזוב בסיום העונה.

אין זה מפתיע כמובן ואפילו מדובר באינטרס כלכלי עבור המועדון, שכן הוא מחזיק בסעיף שחרור בסך 75 מיליון יורו "בלבד" שיהיה תקף בסוף העונה הבאה, כך שלדורטמונד יהיה עדיף למכור אותו הקיץ תמורת סכום גבוה בהרבה.

כרגע, לפחות על פי הדיווחים, נראה שדורטמונד תדרוש עבורו 180 מיליון יורו. ביחס לשוק של לפני עידן הקורונה, זהו מחיר סביר יחסית למה שמצופה מהשחקן בשנים הקרובות, אך בכל זאת מדובר כמובן בסכום אסטרונומי שלא הרבה מועודונים יוכלו לעמוד בו, בטח ובטח ברצלונה המצויה בקשיים כלכליים.

ארלינג הולאנד חוגג | Alexandre Simoes/Borussia Dortmund via Getty Images

בינתיים, באותו דיווח שפורסם ב"דפורטס קוטארו" צוין כי מלבד הודעת הולאנד לדורטמונד על כוונות העזיבה, משפחתו של הכוכב הנורבגי בן ה-20 רכשה דירה במרבייה שבספרד, השוכנת ליד מלאגה. האם זה אומר משהו לקראת ההמשך? לא ברור.

בינתיים, באנגליה מדווחים שמנצ'סטר סיטי הפכה את הולאנד למטרה מספר אחת שלה לקיץ, והיא "תעשה הכל" כדי לצרף אותו, כך על פי התקשורת בממלכה. פפ גווארדיולה רוצה לצרף חלוץ בכיר, כאשר גם שמו של הארי קיין עלה, אך הנורבגי הוא האיש שהתכולים היו רוצים לראות מגיע. אמצעים כלכליים הם לא הבעיה כמובן עבור הסיטיזנס, שהודיעו אתמול על עזיבתו של סרחיו אגוארו בסיום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי