בגלל בדיקת קורונה: דאבור עלול לצאת מהסגל של הופנהיים

החלוץ אמנם הספיק להחלים מהנגיף, אך אם לא יציג בדיקה שלילית בסמוך למפגש מול אאוגסבורג (שבת, 16:20 בספורט3) הוא עלול למצוא את עצמו ביציע: "אין לנו יותר מדי זמן", הסביר מאמנו סבסטיאן הנס

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

מואנס דאבור שנפגע במהלך משחק הנבחרת מול דנמרק, עבר לבסוף את המשימה הלאומית ללא פגיעה משמעותית ואף אתמול (רביעי) מצא את שער הנבחרת השמיני שלו במהלך הניצחון 1:4 במולדובה, אך בשל חזרתו הסמוכה לגרמניה, ספק אם ייכלל בסגל של הופנהיים במשחק הבונדסליגה הקרוב באאוגסבורג (שבת, 16:20, שידור ישיר בספורט3).

דאבור כזכור הספיק להחלים מקורונה לאחר החזרה מפגרת הנבחרות האחרונה בחודש נובמבר, אך במנהלת הליגה הגרמנית לא לוקחים סיכונים ולכן כל עוד לא תתקבל בדיקת קורונה שלילית בסמוך למועד המשחק, הישראלי לא יוכל להיכלל בסגל: "אין לנו יותר מדי זמן, נצטרך לעשות את זה בזמן קצר כדי שזה ייצא לפועל", הסביר מאמנו סבסטיאן הנס במסיבת עיתונאים.

מלבד החלוץ הישראלי, עוד שחקנים בינלאומיים עלולים למצוא את עצמם בבית בסוף השבוע הקרוב, אך בניגוד למקרה של דאבור, סרגיס אדמיאן הארמני וכוכב הקבוצה אנדריי קרמאריץ' מנבחרת קרואטיה סובלים מפציעות קלות וגם הם בספק למשחק.

למי שלא זוכר, לפני הפגרה הופנהיים רשמה שני הפסדים רצופים אשר הובילו אותה עד למקום ה-11 כאשר היא רחוקה שש נקודות בלבד מהקו האדום ועשר מהמקום השישי שמוביל לאירופה. הפסד נוסף לקבוצה של דאבור עלול לסבך את מצבה עוד יותר.

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Alex Grimm / Staff

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי